НовостьVOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ ТЕХНОЛОГІЮ TWIN ENGINE НА ПРИКЛАДІ НАЙПОТУЖНІШОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ПОЗАШЛЯХОВИКА У СВІТІ

VOLVO CARS ПРЕДСТАВЛЯЄ ТЕХНОЛОГІЮ TWIN ENGINE НА ПРИКЛАДІ НАЙПОТУЖНІШОГО ТА ЕКОЛОГІЧНОГО ПОЗАШЛЯХОВИКА У СВІТІ

14:22, 10 декабря 2014 г.

XC90 T8 - перша гібридна модель Volvo, розроблена з чистого аркуша, яка має всі властивості розкішного позашляховика і одночасно демонструє мінімальні викиди, рівня яких не здатні досягати навіть більш компактні гібридні автомобілі.
Коли в Volvo Cars розроблявся XC90 T8, було вирішено не йти на компроміси: компанія планувала створити автомобіль з відмінними динамічними і їздовими характеристиками, який ефективно витрачає енергію і забезпечує достатнім простором для багажу. Автомобіль було створено на базі нової модульної архітектури масштабованої платформи (SPA) з використанням бензинових двигунів Drive-E. Новий семимісний позашляховик оснащується силовим агрегатом потужністю 400 к. с. / 640 Нм, викиди якого не перевищують 59 г/км, при цьому витрата пального складає 2.5 л/100 км.

"XC90 T8 - це одночасно електромобіль з системою зарядки акумуляторів від звичайної електромережі, гібридна модель і потужний автомобіль - всі вони представлені в єдиному виконанні, - говорить д-р Петер Мертенс, старший віце-президент із досліджень і розробок Volvo Car Group. - Двигуни Drive-E відрізняються помітними перевагами у порівнянні з пропозиціями конкурентів. T8 виводить їх ще далі - в незаперечні лідери ".

Можна обрати режим для будь-якої ситуації

XC90 T8 здійснює розгін з місця до 100 км/год за 5,9 секунди - це відмінний результат для розкішного позашляховика Volvo. Але динаміка керування являє собою лише одну із якостей, якими може похвалитися XC90 T8: цей автомобіль пропонує 5 різних режимів, що дозволяють добитися високої потужності або оптимальної витрати енергії. Використовуючи регулятор, що прокручується, на центральній консолі або подібний перемикач на сенсорному екрані, водій може зробити наступний вибір:
Hybrid: цей режим заданий за замовчуванням і підходить для щоденного керування. Автомобіль автоматично перемикається з дволітрового чотирициліндрового двигуна Drive-E на електромотор, забезпечуючи оптимальний рівень витрати пального.

Pure electric: у цьому режимі автомобіль використовує повністю заряджену високовольтну батарею для роботи електромотора з приводом на задню вісь. Запас ходу XC90 T8 тільки на електриці становить близько 40 км - як правило, більшість людей проїжджає таку відстань за день. Завдяки гальмівній системі з функцією рекуперації енергії цей режим оптимально підходить для керування по місту, пов'язаного з постійними зупинками та набором швидкості. Якщо ж буде потрібно додаткова тяга, система автоматично підключить двигун внутрішнього згоряння Drive-E.
Power mode: автомобіль використовує двигун внутрішнього згорання і електромотор. На початку руху позашляховик задіє електродвигун з неперевершеним відгуком, що необхідно для впевненого розгону. Потім підключається двигун внутрішнього згоряння. Таке поєднання забезпечує найкращий крутний момент на малих обертах, що за потужністю відповідає параметрам тяги двигунів V8.

AWD: у цьому режимі автомобіль постійно використовує повний привід на всі колеса. Перевага ручної активації режиму AWD полягає в тому, що водій може використовувати цей режим тоді, коли в цьому є необхідність, а також може максимально економити енергію.

Save: якщо акумуляторна батарея заряджена, водій може використовувати цей режим, щоб зберегти заряд батареї і потім скористатися режимом Pure Electric для їзди тільки на електротязі. З іншого боку, якщо заряд батареї малий, водій може віддати перевагу використовувати двигун внутрішнього згоряння, щоб зарядити батарею і згодом перейти на їзду на електротязі.

Короткий огляд

Багато функцій XC90 T8 були оптимізовані спеціально для гібридної технології. Нижче розглядаються основні компоненти гібридної системи:
Двигун Drive-E
Автомобіль обладнаний спеціально модифікованою версією чотирициліндрового бензинового двигуна Drive-E. Двигуни сімейства Drive-E забезпечують тягу, порівнянну з параметрами двигунів більшого робочого об'єму, при цьому в XC90 T8 використовується мотор, оснащений компресором, за рахунок чого він видає 318 к.с. і 400 Нм крутного моменту.

Автоматична трансмісія

Восьмиступінчастою автоматична трансмісія була спеціально адаптована для гібридної установки: технологія електронного перемикання передач (shift-by-wire) дозволяє водієві легко і швидко управляти трансмісією (рукоятка важеля перемикання швидкостей прикрашена шведським кришталем ручної роботи). Більш потужний масляний насос забезпечує необхідне змащення в процесі їзди на електроприводі і підтримує високий тиск, необхідний для плавного переходу з електромотора на двигун внутрішнього згоряння.

Об'єднаний блок стартера / генератора

Об'єднаний блок стартера / генератора, розташований між двигуном і трансмісією, виконує три важливі функції: це потужний електромотор стартера (34 кВт), який дозволяє перейти з електромотора до тяги двигуна внутрішнього згоряння, тому водій сприймає електромотор і двигун внутрішнього згоряння як єдину силову установку. Він виконує функцію потужного електрогенератора, а також виступає в ролі електричного підсилювача, працюючи разом з компресором і турбонагнітачем, коли водієві необхідна додаткова тяга: блок стартера / генератора здатний забезпечити додатковими 150 Нм крутного моменту.

Батарея

Високовольтна батарея (270-400 В), яка забезпечує 65 кВт - це прекрасний приклад реалізації передових технологій Volvo в новому XC90 T8. Якщо інші автовиробники вишукують шляхи інтеграції батареї в салоні автомобіля, Volvo вирішила дану проблему іншим шляхом: батарея в XC90 T8 розміщується в тунельній частині під підлогою автомобіля. Таке розміщення пропонує ряд переваг. Наприклад, батарея не займає простір в салоні автомобіля. Це означає, що інженерам вдалося розмістити три ряди сидінь і передбачити достатньо місця для багажу. Більше того, батарея сприяє кращому розподілу ваги автомобіля: вона розташовується досить низько, забезпечуючи зниження центру ваги, що сприяє хорошим їздовим якостями і легкому управлінню XC90 T8.

Електромотор на задній осі

Електромотор потужністю 82 к.с. (60 кВт) і крутним моментом 240 Нм встановлений на задній осі і приводить в рух задні колеса, а також забезпечує додаткову тягу у відповідних режимах. Розташування мотора позаду має свої переваги: така компоновка дозволила встановити великий електромотор, який успішно справляється з типовою для міста їздою, під час якої відбувається постійне чергування зупинок і разгонів. Окрім цього, встановлення мотора на задній осі забезпечує надійним повнопривідним режимом, коли кожна вісь має свій привід.

Двоступенева гальмівна система

В XC90 T8 використовується гальмівна система з функцією рекуперації енергії: енергія, що отримується при гальмуванні, йде або на зарядку батареї, або направляється безпосередньо на електромотор. Система також включає унікальну функцію стабілізації, яка контролює обсяг енергії, доступної для рекуперації.

Унікальна система охолодження і клімат-контроль

Унікальна система охолодження включає два додаткових тракти: один забезпечує охолодження блоку стартера / генератора і електромотора, встановленого на задній осі, інший тракт передбачає охолодження батареї двома способами - пасивно з охолодженням через радіатор або активно через кліматичну систему автомобіля.

Система попереднього охолодження і прогріву

Для зручності і максимальної ефективності роботи систем в XC90 T8 використовується система попереднього охолодження і прогріву трансмісії, батареї і салону автомобіля. Включення системи здійснюється безпосередньо в автомобілі або через мобільний додаток Volvo On Call. Таким чином, незалежно від того, наскільки жарко, холодно або вогко, автомобіль буде завжди прогрітий або охолоджений і готовий до поїздки, щойно водій займе своє місце. Система попереднього охолодження і прогріву може бути включена, коли здійснюється зарядка батареї автомобіля, що в свою чергу вигідно в плані викидів CO2 - батарея збереже максимальний заряд і забезпечить їзду в режимі лише на електротязі.

Інновації - спадщина Volvo

XC90 T8 найпотужніший і екологічний позашляховик у світі. Цей автомобіль доповнює довгий список інноваційних моделей і рішень Volvo, покликаних підняти якість управління на новий рівень, забезпечити захист навколишнього середовища та зробити автомобілі ще більш безпечними.
Технічні характеристики в даному прес-релізі основані на сертифікаційних вимогах їздового циклу NEDC, застосовуваного в країнах ЄС.

Про компанію: ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центри з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Мариуполь
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы