НовостиУ 2014 РОЦІ СПОЖИВАЧІ ПЕРЕОЦІНЯТЬ ПРІОРИТЕТИ - СТВЕРДЖУЄТЬСЯ У АНАЛІЗІ ТРЕНДІВ ВІД FORD

У 2014 РОЦІ СПОЖИВАЧІ ПЕРЕОЦІНЯТЬ ПРІОРИТЕТИ - СТВЕРДЖУЄТЬСЯ У АНАЛІЗІ ТРЕНДІВ ВІД FORD

9:44, 16 декабря 2013 г.

ДИРБОРН, штат Мічиган, 13 грудня 2013 року — У 2014 році споживачі переоцінять своє ставлення до технологій, шукаючи компроміс між необхідністю постійно залишатися на зв’язку та новим розумінням якісного проведення часу офф-лайн. Про це йдеться у другому щорічному звіті про аналіз тенденцій, підготовленому компанією Ford (Ford Trends Research).

Звіт під назвою «Погляд у майбутнє з Ford 2014» виокремлює 10 світових тенденцій споживчих уподобань у наступному році.

 

Погляд у майбутнє з Ford

Компанія Ford відслідковує зрушення у соціальній, технологічній, економічній, екологічній та політичний сферах, підходячи до розуміння того, що рухає погляди та поведінку споживача, і як ці погляди та поведінка можуть вплинути на автомобільну промисловість. Цінна інформація, сформульована у звіті про аналіз тенденцій, використовується дизайнерами, інженерами та учасниками ринку Ford для створення майбутньої продукції та послуг компанії.

Звіт «Погляд у майбутнє з Ford 2014» зосереджений на великій кількості мікротрендів, що впливають на бізнес і споживачів. Зібрані дані відображають багаторічні якісні та кількісні дослідження, а також співпрацю з ідейними лідерами зі всього світу.

 

10 тенденцій для 2014 року

До 10 тенденцій, що на думку спеціалістів Ford впливатимуть на споживачів і бренди у 2014 році, увійшли:

 

  1. «Тиха технологічна революція»: бурхливий розвиток інновацій набуває все більшого розмаху, в корені змінюючи принципи, за якими споживачі працюють, грають і спілкуються;
  2. «Ностальгія»: споживачі представляють в ідеалізованому вигляді минуле, знаходячи комфорт і прив’язаність до продукції, досвіду та брендів, що викликають ностальгію;
  3. «Персоналізація послуг»: жадаючи більш тісного зв’язку з виробниками та постачальниками товарів та послуг, споживачі шукають історії про особливі риси та значення їх товарів і послуг;
  4. «Визначення статусу»: по всьому світу споживачі розширюють вибір способів демонстрації власного добробуту як яскравими, так і стриманими засобами, в корені змінюючи традиційне вираження статусу та впливовості;
  5. «Соціальна особистість»: у світі підвищеного самовираження, активної громадянської журналістики та інших форм цифрового вираження споживачі створюють публічне «я», що може потребувати підтвердження відповідності ще більше, ніж справжня особистість;
  6. «Переоцінка пріоритетів»: на заміну традиційному страху упустити щось важливе приходить відчуття радості від цього, створюючи певне протистояння. З одного боку споживачі прагнуть використати всі переваги того, що є під рукою. З іншого боку вони замислюються над необхідністю зосереджувати увагу на тому, що має найвище значення, а також отримувати від цього радість;
  7. «Мікромоменти»: маючи у розпорядженні так багато даних, періоди перепочинку поступилися наповненню кожної секунди фрагментами інформації, освіти та розваг, що, очевидно, наповнює життя продуктивністю;
  8. «Розвінчання міфу про мультизадачність»: у сучасному мультизадачному світі, наповненому джерелами інформації, з’являється все більше підстав вважати, що, роблячи все водночас, ми жертвуємо якістю, а деколи й безпекою кожної окремої справи;
  9. «Фемінізація»: статус жінки набув нового значення; демографічні зрушення змінюють сенс і визначення домашнього господарства. Загалом у 2014 році чоловіки та жінки перевизначать ролі й обов’язки;
  10. «Екологічність»: світ взяв спрямування на екологічно відповідальне життя, і наразі увага перемістилась з питань переробки відходів і екологічної ефективності на все більшу стурбованість щодо джерел енергії та розуміння цінності водних ресурсів планети.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы