Восени минулого року на автошоу в Парижі відбувся європейський дебют нового покоління Toyota RAV4 Hybrid. Завдяки використанню модульної платформи TNGA-К нова Тойота стала ширшою і міцнішою. Новий гібридний силовий агрегат складається з чотирициліндрового атмосферного мотора об’ємом 2,5 л з комбінованим уприскуванням палива з нового сімейства Dynamic Force, гібридної трансмісії, окремого електромотора для приводу задніх коліс і нікель-метал-гидридного акумулятора. Пікова віддача системи – 222 к.с.
Бензинова модифікація з 2-літровим мотором доступна з 6-ступінчастою «механікою» або новим варіатором. Потужність цього двигуна 173 к. с. Для RAV4 підготували дві системи повного приводу. На гібридної версії за привід задніх коліс відповідає власний електромотор. Також з’явився «позашляховий» режим електроніки Trail Mode з імітацією роботи блоків міжколісних диференціалів. На версії з 2-літровим мотором встановлена автоматична повнопривідна трансмісія з багатодисковими муфтами на кожній із задніх півосей, що дозволяє ефективно розподіляти тягу між колесами. Українським покупцям новий RAV4 пропонується в 5 різних комплектаціях: Live, Active, Lounge, Style і Premium.
Обирай Автомобіль Року 2020 https://autoroku.ua/pretendenty
SportageSorentoNiro
X1X3X5
6CX-9CX-5
VitaraVitara SSX4
FiestaEdgeKuga
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMegane
2083083008
SpacebackRapidOctavia
PassatTiguanTouareg
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4