НовостиSHELBY GT350 MUSTANG: ЛЕГЕНДА ПОВЕРТАЄТЬСЯ

SHELBY GT350 MUSTANG: ЛЕГЕНДА ПОВЕРТАЄТЬСЯ

13:46, 25 ноября 2014 г.

Компанія Ford представила новий Shelby® GT350 Mustang, підтвердивши, що один із найбільш культових потужних автомобілів Mustang усіх часів повертається.

Виробництво оригінального Shelby GT350 з усталеними характеристиками Mustang почалося у 1965 році. Цілком новий Shelby GT350 Mustang, у якому встановлено найпотужніший атмосферний двигун Ford в історії  це автомобіль з характеристикам світового класу, призначений для долання найскладніших доріг планети. Одночасно він є автомобілем для повсякденного використання, дозволеним для експлуатації дорогами загального користування.

Новий GT350 побудований на оригінальній ідеї Керролла Шелбі, що полягає у перетворенні чудового автомобіля для повсякденного використання у домінуючий гоночний автомобіль, скориставшись значно поліпшеним шостим поколінням Mustang для створення по-справжньому особливого досвіду керування. Ентузіасти з керування Shelby GT350 можуть очікувати найбільш гармонійний, швидкий і досконалий продукт Mustang, який коли-небудь вироблявся.

Інженери компанії Ford застосували інноваційний підхід під час проектування GT350. Замість того, щоб розробляти індивідуальні системи, які мають відмінні характеристики незалежно один від одного, кожен компонент і форма оптимізована для роботи разом; баланс є ключовим. Приділяючи значну уваги деталям, команда застосувала передові матеріали і технології.

«Коли ми почали працювати над цим автомобілем, ми хотіли побудувати найкращий Mustang для місць, де ми любимо їздити більше всього: для складних доріг місцевого значення із великою кількістю поворотів та перепадів висот і для треку по вихідних», сказав Радж Наїр, віце-президент із розробки світової продукції групи Ford. «Кожна зміна, яку ми зробили в цьому автомобілі, була обумовлена функціональними вимогами потужного, чуйного двигуна автомобіля  швидкого, з точним управлінням і потужними гальмами».

Налаштована на трек трансмісія

press_release_image_normal_846b6cshelby2.jpg

На початку розробки GT350 було прийнято рішення використати високообертовий атмосферний двигун V8, який найкращим чином задовольнить Mustang, налаштований для треку.

«Кінцевим продуктом, по суті, є цілком новий двигун, унікальний для GT350, який має переваги нової динаміки шасі платформи Mustang», сказав Джамал Хамееді, головний інженер Ford Global Performance Vehicles.

Новий 5,2-літровий двигун є першим продуктом V8 від Ford з плоским колінчастим валом, архітектурою, яка зазвичай зустрічається тільки в гоночних автомобілях або екзотичних європейських спортивних автомобілях. На відміну від традиційного V8, де сполучні стрижні приєднані до колінчастого валу з інтервалом у 90 градусів, у такій конструкції усі пальці кривошипа рівномірно розташовані з інтервалом у 180 градусів.

Пласка схема з інтервалом у 180 градусів дозволяє порядок запалювання циліндрів, який перемикає ряди циліндрів, знижуючи перекриття імпульсів тиску вихлопних газів. У поєднанні з покращеннями головки блока циліндрів і клапанів це дозволяє кращу вентиляцію циліндрів і подальше розширення потужності схеми V8.

Результатом став найпотужніший атмосферний двигун, який коли-небудь виробляла компанія Ford, потужністю більше, ніж 500 кінських сил. Можливість трекового використання посилюються вихідними характеристиками двигуна  5,2-літровий V8 двигун має дуже широку криву крутного моменту. У поєднанні з можливістю роботи з високими обертами, плоский 5,2 — літровий V8 двигун надає водіям величезну потужність і гнучкість у межах кожної передачі легкої шестиступінчастої механічної коробки передач. Стандартний налаштований компанією Ford диференціал підвищеного тертя Torsen оптимізує зчеплення на поворотах і прямолінійних ділянках.

«Можете не сумніватися, це американська версія двигуна V8 із плоским колінчастим валом, а робочий об`єм 5,2 літрів виробляє особливий, хрипкий гуркіт зі своїх чотирьох вихлопних труб», сказав Хамееді.

Збалансована динаміка

press_release_image_normal_55d06bshelby5.jpg

Нова платформа Mustang є найміцнішою в історії цієї моделі, жорсткість на скручування якої збільшилась на 28 відсотків порівняно з попередньою моделлю. Це жорстка структура гарантує, що геометрія підвіски залишається однаковою навіть в умовах динамічного керування на місцевих дорогах і треку. Передня жорсткість на GT350 ще більше поліпшена за допомогою високотехнологічної литої решітки з вуглепластику і додаткової легкої розтяжки між стійками. Колія передніх коліс була збільшена, коефіцієнти жорсткості ресор і втулок були повністю перекалібровані, а висота посадки зменшилась порівняно з Mustang GT.

Для оптимального керування колеса повинні швидко реагувати на контури дороги і дії водія. Зниження непідресорених мас є надзвичайно важливим для поліпшення такої реакції, але необхідно знайти баланс між забиранням маси від ресор і забезпеченням дійсно значної ефективності гальмування.

У зв’язку з істотною швидкістю, яку може розвивати автомобіль, GT350 обладнаний системою гальмування, яка найкраще зарекомендувала себе на треку, який пропонувався на автомобілі Ford з точки зору абсолютної ефективності гальмування, опору втраті початкових якостей і чутливості педалі гальма. Гальма складаються з перфорованих стальних дисків за двох частин, встановлених у алюмінієві стакани. На передніх гальмах — масивні 394-міліметрові ротори, затиснуті супортами Brembo з шістьма поршнями, з інтегрованими мостами супортів, а 380-міліметрові ротори на задніх гальмах використовують чотири-поршневі супорти.

У GT350 використовуються наджорсткі 19-дюймові алюмінієві диски діаметром 10,5 дюймів спереду і 11,0 дюймів ззаду, з високотехнологічними шинами Michelin Pilot Super Sport із конструкцією боковин, протектором і компонентами, особливими для GT350. Спеціальні шини розроблені для забезпечення максимального зчеплення на дорозі або на треку.

Надшвидкий відгук на зміну умов забезпечується безперервно контрольованими амортизаторами MagneRide, вперше в історії застосованими Ford. Амортизатори заповнені робочою рідиною з частками заліза. Коли електричний струм проходить через рідину, можна здійснювати практично миттєве регулювання ефективності підвіски. Датчики руху коліс здійснюють моніторинг руху тисячі разів за секунду. У поєднанні з іншими даними автомобіля, для оптимальної ефективності керування можна вносити зміни для кожного колеса окремо кожні 10 мілісекунд. Ця система призначена не тільки для покрашення керування автомобілем, але й для того, щоб вселяти впевненість навіть у найкращих водіїв.

Одержимість деталями

press_release_image_normal_55d06bshelby6.jpg

«Все, що ми змінили у GT350  це суто функціональним дизайн із метою поліпшення загальних характеристик автомобіля», сказав Кріс Свенссон, директор із дизайну Ford у Північній і Південній Америці. «Ми оптимізували аеродинамічну форму автомобіля, а потім доопрацювали те, що залишилося, щоб збільшити притискну силу і потік повітря для охолодження». Весь кузов від лобового скла є унікальним для цієї високопродуктивної моделі; він нижчий ніж Mustang GT на два дюйми.

Новий алюмінієвий капот був знижений і похилений порівняно з базовим Mustang. Він щільно обгортає двигун для того, щоб його аеродинамічний профіль був якомога меншим. Передні і задні аеродинамічні елементи були врівноважені, щоб працювати разом на трасі. Приборна панель була перероблена, щоб забезпечити чітке розділення із нижньою частиною переду з максимальним тиском, а канальний захисний щиток забезпечує значну притискну силу. Випускний отвір капоту діє як теплообмінник при одночасному зменшенні підйомної сили капоту на високій швидкості. У задній частині більша частина дизайнерських робіт була зосереджена на створенні агресивного функціонального дифузора, який виконує подвійну функцію: збільшення притискної сили і забезпечення охолодження повітря в охолоджувачі диференціала, доступному на замовлення. Тонкий спойлер по всій задній кромці багажника збільшує притискну силу, не додаючи зайвого опору.

Спортивний вид нового Mustang ще більше посилюється за допомогою перероблених алюмінієвих передніх крил для розміщення збільшеної колії коліс і ширших колісних арок. Вентиляційні отвори передніх крил працюють із вентильованими внутрішніми крилами, щоб витягнути турбулентне повітря із колісних ніш і плавно направити його вниз із боків автомобіля. Передня решітка розроблена з окремими отворами для пропускання повітря через радіатор, повітрязабірника двигуна високого тиску, каналів охолодження для передніх гальм і, разом із комплектації Track Pack, масляного радіатора двигуна та охолоджувача передачі.

Зміни у кабіні — все для швидкісного керування

press_release_image_normal_846b6cshelby3.jpg

Як і все інше у GT350, інтер’єр було оптимізовано для керування, починаючи зі спеціально розроблених спортивних сидінь Recaro з унікальною тканиною. На створення сидіння, яке було би зручним у повсякденній їзді і придатне для траси, пішли сотні годин, було створено багато прототипів. Рульове кермо з плоскою нижньою частиною полегшує водієві посадку та вихід, воно більш ергономічне на треку. Прибори були оновлені, щоб відобразити надзвичайні робочі характеристики автомобіля. Хромовані та яскраво оброблені елементи були видалені або їх кількість скорочена для запобігання відблисків, які можуть відвернути увагу водія.

Передова технологія, притаманна Mustang, була використана і в Shelby GT350. Цілком нова інтегрована система управління водія дозволяє вибрати п’ять унікальних режимів, які адаптують АСА, контроль стійкості, контроль зчеплення із дорогою, кермове зусилля, дросельну заслінку, налаштування MagneRide і вихлопної системи залежно від уподобань водія для досягнення максимальної продуктивності. Водіям пропонується випробувати їх усі.

Водії, зацікавлені в комфорті, зручності і розважальних оновленнях, можуть вибрати комплектацію Tech Pack, яка включає у себе, окрім іншого, потужні сидіння зі шкіряною обробкою; аудіосистему Shaker; 8-дюймовий сенсорний РК-екран MyFord Touch®; а також систему електронного контролю температури з подвійним зонуванням.

«Ми взяли найкращий Ford Mustang і покращили кожен аспект автомобіля, який впливає на задоволення від швидкісного керування», сказав Хамееді. «Ми багато разів тестували їх на найскладніших дорогах і трасах у світі, і ми вважаємо, що серйозні водії полюблять Shelby GT350 Mustang».

50 років Ford Mustang

Shelby GT350 Mustang є останнім в цілком новій лінії фастбеків і кабріолетів Mustang, у тому числі спеціально розробленої моделі Anniversary Edition Mustang до 50-річчя Mustang.

Більше 9,2 мільйона автомобілів Mustang були продані з дебюту автомобіля у 1964 році.

Маючи велику кількістю варіантів, з яких можна вибрати, це Mustang для будь-якого способу життя. Модернізований V8 двигун може бути встановлено в Mustang GT, який тепер має 435 кінських, 3,7-літровий двигун V6 потужністю 300 кінських сил, а також новий 2,3-літровий двигун EcoBoost®, який вводить у Mustang надсучасні технології.

Двигун EcoBoost об’ємом 2.3 літра використовує пряме впорскування із змінними фазами кулачка і подвійним турбокомпресором, що дозволяє очікувати вихідну потужність 310 кінських сил.

Новий Mustang все ще популярний. Крім того, він отримав титул найулюбленішого автомобіля на Facebook, отримавши 8 млн. лайків.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы