НовостьРозкішне тріо гібридних седанів з можливістю підзарядки від електромережі. Нові BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance і BMW 740Le xDrive Performance.

Розкішне тріо гібридних седанів з можливістю підзарядки від електромережі. Нові BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance і BMW 740Le xDrive Performance.

13:31, 28 июля 2016 г.

 

Технологія BMW eDrive, розроблена для BMW i, переїхала на новий модельний ряд BMW 7-ї серії у вигляді трьох гібридних седанів. Тріо черпає свою силу від нескінченного потенціалу бензинового чотирициліндрового двигуна останнього покоління з технологією BMW TwinPower Turbo та електромотору з можливістю підзарядки від електромережі. Разом вони забезпечують вихідний потік системи у 240 кВт / 326 к.с.

Новий BMW 740e iPerformance зі стандартною колісною базою і новий подовжений BMW 740Le iPerformance захоплюють уяву чудовою динамікою, при якій середнє споживання бензину становить 2,2 - 2,0 л на 100 км і викиди CO2 у BMW 740e iPerformance 50 - 45 г / км, а у BMW 740Le iPerformance: 51 - 45 г / км. У новому BMW 740Le xDrive iPerformance (споживання бензину становить: 2,5 - 2,1 л / 100 км; Викиди CO2: 56 -49 г / км), інтелектуальна повнопривідна система розподіляє на постійній основі комбіновані потужності двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна і відповідно до вимог між передніми і задніми колесами.

Представлені варіанти нових BMW 7-ї серії, які заряджаються від електромережі, дозволяють досягти найвищого рівня задоволення від кермування за допомогою розкоші і безкомпромісного комфорту під час тривалих поїздок і все це у поєднанні з повною електрифікацією і низькоемісійною мобільністю. Автомобілі BMW iPerformance є найбільш суворовою реалізацію ефективної динаміки від марки BMW. Лазерні фари BMW eDrive і структура кузова з вуглецевого волокна є ноу-хау основою BMW i. Для зарядки акумулятора високої напруги для представленних моделей буде досить звичайної розетки, завдяки чому клієнти отримують вигоду від інноваційних продуктів і послуг, які спочатку були розроблені для BMW i. Також, для нових моделей BMW 740e iPerformance, BMW 740Le iPerformance і BMW 740Le xDrive iPerformance доступна ще одна опція з високотехнологічного світу BMW i - BMW LaserLight, високоефективна технологія освітлення з видатним діапазоном високого променя до 600 м, яка вперше була представлена ​​світовій громадськості разом з гібридним спортивним автомобілем BMW i8.

Інтелектуальне управління енергією оптимізує взаємодію двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна. Функція електричного імпульсу забезпечує помітне збільшення динамічної енергії - це виражається найбільш помітно миттєвими відповідями силового агрегату, в поєднанні з підвищеною ефективністю електропускової функції і можливістю проїхати по місту і пересіченій місцевості тільки на електроенергії для створення унікального симбіозу задоволення від кермування і стійкості автомобіля. Максимальний запас ходу на електротязі, згідно тестовому циклу ЄС для гібридних транспортних засобів, становить 44 - 48 км для BMW 740e iPerformance і BMW 740Le iPerformance, або 41 - 45 км для BMW 740Le xDrive iPerformance (зазначені цифри можуть змінюватися в залежності від маркування покришок коліс встановлених на автомобіль).

Споживання електроенергії в гібридних седанах класу люкс, розрахований в тестовому циклі ЄС, становить 13,3 - 12,5 кВт • год на 100 км для BMW 740e iPerformance і 13,3 - 12,6 кВт • год на 100 км для BMW 740Le iPerformance (зазначені цифри можуть змінюватися в залежності від маркування покришок коліс встановлених на автомобіль).

Найкраще з двох світів: BMW eDrive і технологія BMW TwinPower Turbo.

Двигун внутрішнього згоряння з технологією BMW TwinPower Turbo, що використовується у нових гібридних версіях BMW 7-ї серії є найпотужнішим двигуном з чотирма циліндрами, який був коли-небудь встановлений на серійні BMW. 2-літровий агрегат видає максимальну потужність в 190 кВт / 258 к.с. і обертовий момент 400 Нм у широкому діапазоні обертів (1,550 - 4,400 об / хв). Крім того, новий двигун показує видатну вишуканість.

Система електроприводу, заснована на принципі постійного збудження синхронного двигуна, має виключно високу щільність потужності і видає на виході 83 кВт / 113 к.с. Як і характерно для систем електроприводу, вона видає максимальний обертовий момент в 250 Нм. Ефект наддуву для двигуна внутрішнього згоряння забезпечує водієві те саме хвилююче відчуття миттєвих відповідей. Крім того, електродвигун бере на себе роль генератора, який в залежності від вибору гібридної функції - живиться або рекупераційною енергією гальмування, або за рахунок ефективного підвищення точки навантаження двигуна. Потім вона живить цією енергією батарею високої напруги.

Електродвигун повністю інтегрований до восьмиступінчастої трансмісії Steptronic. Це гарантує ефективну динаміку під час кермування у електричному режимі, за рахунок електричної функції наддуву і рекупераційній енергії гальмування. Восьмиступінчаста роботизована коробка передач Steptronic має видатну внутрішню ефективність, динаміку перемикання передач вищого класу і компактну конструкцію. Підрульові «пелюстки» доступні в якості опції, що дозволяє водієві перемикати передачі в ручному режимі з неперевершеною швидкістю і винятковою легкістю.

Працюючи злагоджено, двигун внутрішнього згоряння і система електроприводу забезпечують вихідний потік системи 240 кВт / 326 к.с. і комбінований максимальний обертовий момент в 500 Нм. Миттєва реакція на кожен рух педалі газу і стійкої передачі динамічної потужності дозволяють BMW 740e iPerformance мчати від 0 до 100 км / год за 5,4 секунди, а BMW 740Le iPerformance завершити той же спринт за 5,5 секунди.

Кнопка eDrive дозволяє управляти силовим агрегатом налаштовуючи режими їзди за бажанням.

Водій може використовувати кнопку eDrive, розташовану на центральній консолі, щоб змінити режим роботи гібридної системи приводу. У режимі AUTO eDrive інтелектуальне управління енергією забезпечують два двигуни, працюючи з максимальною ефективністю. Операційна система налаштована за замовчуванням забезпечує повністю електричний режим при низьких і середніх швидкостях, щоб використовувати всі переваги низько емісійної мобільності якомога ширше. Двигун внутрішнього згоряння включається тільки на швидкості близько 80 км / ч.

Водій може переключитися виключно на електричний режим MAX eDrive одним натисканням кнопки. В цьому режимі автомобіль живиться виключно від електродвигуна, хоча двигун внутрішнього згорання може бути пущено в хід в будь-який час, натиснувши педаль акселератора в підлогу. При налаштуванні MAX eDrive нові моделі BMW iPerformance 7-й серії на електротязі матимуть максимальну швидкість 140 км / ч.

Функція Driving Experience Control з адаптивними режимами водіння.

У нових гібридних моделях BMW 7 серії, починаючи з базової комплектації, доступна оновлена ​​функція Driving Experience Control, яка регулюється за допомогою кнопки на центральній консолі. При натисканні кнопки водій активує одне з налаштувань автомобіля, які оптимізують динаміку, комфорт і ефективність. Діапазон режимів їзди охоплює - PRO, COMFORT, SPORT і ECO PRO.

Високовольтний літій-іонний акумулятор: розроблений спеціально для представлених моделей вручну і майстерно інтегрований для економії простору.

Високовольтний літій-іонний акумулятор ємністю 9,2 кВт • год, з чистою потужністю в 7,4 кВт, розміщений під заднім сидінням для максимальної економії простору, що також забезпечує оптимальну безпеку при зіткненні. Таким чином, нові моделі BMW iPerformance 7-й серії отримали перевагу в рівній поверхні багажного відділення, яке пропонує ємність 420 літрів. Обсяг укладання і практичності вантажного відсіку служить еталоном розкоші серед сегмента гібридних седанів.

Потік енергії між високовольтної батареєю, електродвигуном і зарядним пристроєм управляється електронною системою, також спеціально розробленою для цих моделей. Електроніка регулює подачу енергії від акумулятора високої напруги в 12В на бортову електронну систему через трансформатор напруги.

Гнучкість і ефективне виробництво систем електроприводу в конфігурації конкретних моделей.

BMW Group використовує знання отримані під час розробки автомобілів BMW i для виробництва своїх власних електродвигунів і батарей високої напруги. Технологія BMW eDrive використана в моделях BMW iPerformance виділяє досвід компанії в області розробки систем електроприводу і знаходить своє відображення не тільки у виключній продуктивності електродвигунів і батарей високої напруги, а й в ефективних методах виробництва. Інтелектуальна модульна система технології eDrive і гнучка концепція виробництва BMW Group дозволяють швидко і точно реагувати на потреби клієнтів у всьому світі.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Мариуполь
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы