НовостьНові BMW R nineT Racer і R nineT Pure.

Нові BMW R nineT Racer і R nineT Pure.

10:34, 8 ноября 2016 г.

 

Натхненний успіхами, бренд BMW Motorrad представляє два мотоцикли, які додають нові грані у лінійку BMW Motorrad Heritage - родстер R nineT Pure, в якому є тільки найважливіше і класичний спортивний мотоцикл старої школи R nineT Racer. Обидві ці концепції були популярні у 60-х і 70-х роках минулого століття, але викликають сильні ностальгічні почуття у багатьох мотоциклістів і сьогодні.

Багато мотоциклістів часто дотримуються підходу «чим менше, тим краще» і вибирають автентичні мотоцикли у стилі «нічого зайвого». BMW Motorrad відреагувала на цей тренд, представивши в 2013 році модель R nineT - мотоцикл, який з тих самих пір знаходиться на вершині успіху. Така популярність стала хорошим стимулом розвитку лінійки BMW Heritage і випуску другої моделі R nineT Scrambler в кінці 2015 року. Тож не дивно, що і цей яскравий представник класичного мотоциклетного дизайну отримав такий же теплий прийом, як і його попередник.

Модульна рама з широкими можливостями кастомізації.

Обидві новинки - R nineT і R nineT Scrambler - дозволяють мотоциклетним ентузіастам вносити як візуальні, так і технологічні зміни, або іншими словами надають простір для кастомайзинга за рахунок рам особливої конструкції. І новий R nineT Racer, і R nineT Pure побудовані на базі модульної рами із сталевих труб, знайомої за торішньою новинкою R nineT Scrambler і складається з трьох компонентів: передньої несучої частини, задньої несучої частини і знімного підрамника сидіння для пасажира. Останній надає гнучкі можливості для поновлення вигляду і характеру новинок відповідно до власних уподобань власника. При цьому великий каталог оригінальних аксесуарів дозволяє модифікувати кожен з мотоциклів згідно запитам навіть найвимогливіших клієнтів.

Спортивні амбіції R nineT Racer і яскравий характер R nineT Pure відображені у геометрії та налаштуваннях підвісок цих мотоциклів, зміщених у сторону легких відгуків, нейтральної керованості у поворотах, високої стабільності на прямих і, головне, задоволення від кермування.

Передня підвіска складається з класичної телескопічної вилки, у той час, як позаду колесо подресорюється фірмовою системою BMW Paralever, що працює у парі з центральним моноамортизатором. Колісна база R nineT Pure становить 1493 мм, виліт вилки - 105,0 мм, а кут нахилу рульової колонки - 63,4 °. База R nineT Racer трохи коротше - одна тисяча чотириста дев'яносто один мм, при цьому виліт його вилки становить 103,9 мм, а кут нахилу рульової колонки - 63,6 °.

Мотоцикли оснащені п’ятиспицевими легкосплавними дисками розміром 3,5 x 17 "спереду та 5,5 x 17" ззаду з гумою популярних розмірів: 120/70 ZR17 і 180/55 ZR17 відповідно. Передні чотирьохпоршневі гальмівні супорти плаваючого типу та гальмівні диски діаметром 320 мм, оснащені системою АBS, роблять процес уповільнення максимально безпечним. Для запобігання ковзання заднього колеса передбачена опціональна автоматична система стабілізації ASC. Мотоциклам можна надати ще більш класичний вигляд за допомогою спицованих коліс, які також є опцією.

R nineT Pure: пуристичний родстер для динамічного пересування та отримання класичного задоволення від кермування.

R nineT Pure втілює квінтесенцію класичного родстера - він спроектований відповідно до канонів дизайну, без зайвих деталей, тільки найважливіше. Класичні риси змішані із сучасними елементами мотоциклетної стилістики у поєднанні з першокласними деталями - наприклад, підніжками та траверсами - з кованого алюмінію з анодованим покриттям.

Паливний бак і переднє крило BMW R nineT Pure виконані в глянсовому відтінку Catalano Grey. Контрастуючи з чорними елементами підвіски та силового агрегату, цей колір особливо підкреслює пуристичний характер R nineT Pure, як родстера для динамічного кермування на заміських дорогах.

R nineT Racer: класичний спортивний мотоцикл з 1970-х.

R nineT Racer свідомо пробуджує спогади про спортивні мотоцикли, які були популярні у ранні 1970-ті. Присадкуватий, компактний та розтягнутий, він передає дух мотогонок старої школи, поєднуючи класичні елементи - короткий напівобтічник, зігнуте сидіння, короткі ручки та зсунуті назад підніжки - з сучасними технологіями.

У кольорі Lightwhite та у поєднанні з елементами, що нагадують класичні кольори BMW Motorsport, R nineT Racer виглядає легко і атлетично. Рама виконана у кольорі Aluminium Silver і архітектурно контрастує з чорними елементами силового агрегату і трансмісії, підкреслюючи приналежність R nineT Racer до спортивних мотоциклів старої школи.

R nineT Racer приніс у серію R nineT все те, що спочатку було закладено в концепт-байк BMW Concept Ninety: відбиток пуризму та атлетичності, емоційний дизайн і безкомпромісний стиль класичного спортивного мотоцикла, покликаного не тільки дарувати задоволення від кермування, але і надихати на безмежний кастомайзинг.

Характерний опозитний двигун повітряного охолодження для динамічних і захоплюючих прохватів.

Розташований поздовж 2-циліндровий опозитний двигун та карданна передача є синонімами мотоциклів BMW вже більше 90 років. Такий двигун своїм неповторним автентичним зовнішнім виглядом, вражаючим обертовим моментом та унікальним низькочастотним звуком вихлопу захоплює дух мотоциклістів, як не може жоден інший байк.

Обидві новинки - BMW R nineT Racer і R nineT Pure - оснащуються фірмовим опозитним двигуном повітряно-масляного охолодження з діаметром циліндрів 101 мм і ходом поршнів 73 мм, що в сукупності дозволяє досягти робочого об'єму у 1170 куб. см. Максимальна потужність агрегату складає 110 к.с. / 7750 об / хв, а піковий обертовий момент 116 Нм може бути досягнутий при 6000 об / хв.

Спортивна вихлопна система для класичного опозитного двигуна.

Вихлопна система з нержавіючої сталі з глушником, розташованим з лівого боку мотоцикла, підкреслює класичний мотоциклетний стиль. Таку відмінну рису можна було часто зустріти на кафе-рейсерах та родстерах 1960-х і 1970-х років. Щільно притиснутий до елементів рам R nineT Racer і R nineT Pure, він підкреслює їх витончені форми і прекрасно передає автентичний стиль минулої епохи. Накінечник глушника виконаний у матовому чорному кольорі на R nineT Pure і матовому-прозорому на R nineT Racer.

Випускна система обладнана електричним сервоприводом і акустичним клапаном, які дозволяють досягти характерного дзвінкого звуку вихлопу та одночасно вкластися у суворі норми стандарту ECE R41-04, що регулює викиди шкідливих речовин. При цьому великий каталітичний нейтралізатор робить процес очищення відпрацьованих газів ще більш ефективним.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Мариуполь
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы