НовостиНашестя електричних самокатів в Європі

Нашестя електричних самокатів в Європі

16:00, ноября 13, 2019

Вони дешевші, ніж таксі, вимагають менше зусиль, ніж велосипед, і зручніше, ніж автобуси. За останні кілька місяців склалося враження, що електронні самокати захопили багато міст світу. Фірми, що займаються наданням самокатів на прокат, з'явилися в більш ніж 100 містах світу. Lime and Bird (в США), а також Voi, Circ, Flash і Tier (в Європі) - це стартапи, що фінансуються венчурним капіталом, які намагаються створити і розділити ринок, який всюди змінює міські ландшафти.

Оскільки електричні скутери набувають все більшої популярності у всьому світі, цілком природно, що численні знаменитості також почали використовувати їх для пересування по місту. Сем Сміт, Ештон Катчер, Гордон Рамзі - всі вони шанувальники цього забавного способу пересування, який нагадує про дитинство. Ештон Катчер - справжній першопроходець в області електричних скутерів, надзвичайно відверто висловлюється в їх захист. Він вважає, що електронні скутери зроблять світ кращим, і що необхідно створити законодавчу базу, яка б підтримувала цей вид транспорту.

1.jpg

Але не всі поділяють його ентузіазм: велике число скутерів, покинутих на узбіччях доріг, тривожне кількість травм і навіть серйозні дорожні пригоди викликали досить негативну реакцію в деяких містах. Наприклад,Лекс Вельдхус, професійний гравець в покер з Нідерландів, висловив в Twitter свою позицію щодо заборони їзди по міських дорогах на електричних скутерах. І він не єдиний. Скутери викликали деякий скептицизм в коридорах влади з невиразними зауваженнями про необхідність їх регулювання. Перш за все, важливо, щоб користувачі скутерів не зловживали своєю «владою», заїжджаючи на пішохідні доріжки або дорожні смуги, які зазвичай призначені для велосипедів і автобусів.

Отже, чи є електронні самокати нової життєво важливою частиною сучасного, екологічного міського транспорту, або ж це ризиковане і непотрібне захоплення, що нав'язується технічними інвесторами, що відчайдушно намагаються порушити статус-кво? У різних європейських містах по-різному ставляться до цього питання. У Великобританії, наприклад, використання електронних скутерів залишається незаконним як на дорогах, так і на тротуарах, не дивлячись на зростання продажів скутерів в магазинах. У той же час, інші європейські міста, здається, навчилися приймати і отримувати користь з цього нового тренда.

Копенгаген, де електронні скутери з'явилися близько року тому, має всі шанси прояснити ситуацію, що склалася. Поліція і Рада з безпеки дорожнього руху оцінюють вплив семи фірм-виробників скутерів і 7000 скутерів, які з'явилися з 17 січня поточного року, коли уряд Данії ввело випробувальний термін. Пішоходи скаржаться на скутери, розкидані по тротуарах, і на те, що вони становлять небезпеку для незрячих і людей в інвалідних візках. Іноді вони також стають об'єктами хуліганства.

Прогулюючись по данській столиці, стає очевидно, що дорожня мережа міста набагато більш дружелюбна до любителів електронних скутерів, ніж в Лондоні. Причина в любові датчан до велоспорту. Кажуть, що в Данії діти вчаться кататися на велосипедах відразу після того, як навчаться користуватися горщиком. Копенгаген - друге за величиною велосипедне місто після Амстердама, населення якого проїжджає 1,4 мільйона км кожен день. Тільки 3% людей тут не їздять на велосипедах кожен день.

Дороги в місті рівні, широкі і їх дуже багато. Крім того, є спеціальні велосипедні доріжки, які зазвичай розміщені на невеликому підвищенні і відокремлені від автомобільного руху бордюром. Таким чином, нікому не доводиться боротися за простір. Апріорі, самокати не можуть їздити поруч з вантажівками.

Мер Парижа, Анн Ідальго, спочатку підтримувала електронні скутери як більш екологічну альтернативу автомобілям, але незабаром оголосила про розгін «анархічних» бездокових скутерів. Починаючи з літа цього року, неправильна парковка, їзда по тротуару і порушення обмеження швидкості в 20 км / год призводять до штрафів.

296-1246753297e696 (1).jpg

В даний час Британія залишається прогалиною для компаній, що займаються орендою електричних скутерів, тому що, принаймні, протягом останніх 30 років там заборонено законом їздити на них як по дорозі, так і по тротуару. Відповідно до Закону про дорожній рух 1988 року електричні скутери, такі як сігвеї, ховерборд і самохідні юнісайкли, не можуть класифікуватися як справжні транспортні засоби, які можна було б зареєструвати і дати номерні знаки, а й на пішохідних доріжках їм не місце. Ті, хто порушують закон, отримують штрафи, а іноді зобов'язані і постати перед судом.

В Україні, здається, цей тренд ще не набрав повні оберти, але судячи з того, як швидко все розвивалося в інших європейських містах - довго чекати не доведеться. Якою буде реакція законодавчих органів, а також інших учасників транспортного руху - поки невідомо.

Популярные марки и модели
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.