НовостиКонцепт-кар IMs: Nissan представляє спортивний седан підвищеної комфортності

Концепт-кар IMs: Nissan представляє спортивний седан підвищеної комфортності

8:50, января 17, 2019

Новий електромобіль з повним приводом створює свій ринковий сегмент

14 січня на міжнародному північноамериканському автосалоні в Детройті представлений концепт-кар Nissan IMs. Це автомобіль абсолютно нового типу – спортивний седан підвищеної комфортності. Він зібрав у себе гідності компоновки, платформи і силової установки, розроблених в рамках стратегії Nissan Intelligent Mobility.

Концепт-кар IMs ближче до седанам, ніж до кросоверів; проте завдяки своїм новаторським пропорціям він створює новий, власний сегмент автомобільного ринку. Ці пропорції визначаються природою «100-відсоткового електромобіля»: розташування акумуляторної батареї під кузовом дозволило збільшити висоту салону. В результаті подовження колісної бази інтер’єр став більш витягнутим. Компонування посадочних місць – «2 + 1 + 2» з повертаються передніми сидіннями і заднім сидінням, яке пропонує або три посадочних місця, або (якщо вузькі бічні задні сидіння складені) розкішне «крісло першого класу» – “PremierSeat”. Це сидіння повішеного рівня комфортності, розташоване в центрі задньої частини салону.

2.jpg

«Досягнення в області електромобілів і систем автономного водіння звільнили наших дизайнерів від правил конструювання платформи і компонування, що обмежують творців традиційних пасажирських автомобілів, і дозволили створити автомобіль абсолютно нового типу, – заявив Альфонсо Альбайса, старший віце-президент Nissan по дизайну. – Концепт IMs досліджує межі дизайну седанів завдяки підходу, який підвищує клас автомобіля – як за зовнішнім виглядом, так і по функціональності»

3.jpg

Дизайн, що народився під впливом Nissan Intelligent Mobility

IMs володіє ефектним дизайном екстер’єру та інтер’єру і інноваційними технологіями, розробленими компанією в рамках стратегії Nissan IntelligentMobility.

В автономному режимі автомобіль повністю управляється без участі людини. Якщо ж обраний ручний режим управління, то IMs забезпечує чудові враження від контролю над потужним і динамічним електромобілем.

4.jpg

Крім того, IMs підключений до віртуального цифрового світу і відрізняється високим рівнем безпеки. І всі ці достоїнства підкреслює сучасний японський дизайн і висока якість виконання кожної деталі.

Прориви в області електромобілів, систем автономного водіння і підключення

IMs об’єднує в собі три ключові аспекти Nissan IntelligentMobility: IntelligentDriving – максимальна упевненість водія в кожному кілометрі шляху головним чином за рахунок технології автономного управління; IntelligentPower – максимальна енергоефективність і екологічність за рахунок високої експертизи компанії в області електромобілів; IntelligentIntegration – новий підхід до зв’язку автомобілів з суспільством. Концепт-кар Nissan сприяє створенню «стійкого» (тобто, екологічно чистого та безпечного) автомобільного світу, заснованого на використанні електромобілів і систем автономного водіння, а також на підключенні до цифровому середовищі.

5.jpg

Силовий установка IMs складається з двох електромоторів (переднього і заднього) і швидко заряджатимуться акумуляторної батареї потужністю 115 кВт. Потужність силової установки становить 483 к.с. (360 кВт), максимальний крутний момент – 800 Н · м. Таким чином, концепт-кар не тільки не поступається сучасним спортивним седанам, а й залишить більшість з них позаду. Пробіг без підзарядки у Nissan IMs, за попередніми оцінками, становить значні 612 км – приблизно стільки ж, скільки у конкуруючих бензинових автомобілів.

Повноприводна трансмісія забезпечує IMs ідеальний розподіл вагового навантаження між переднім і заднім мостами, чудову силу тяги і відмінну обертальність – практично при будь-яких умовах. Завдяки сучасній підвісці, яка адаптується до різних дорожніх умов, IMs володіє плавним, комфортабельним ходом як на прямій, так і в поворотах.

6.jpg

Дизайн екстер’єру: стрімкий, що притягає погляд, цілісний екстерьер IMs втілює новий стилістичний мову Nissan стосовно спортивного седану підвищеної комфортності. Такий підхід трансформує традиційний седан в автомобіль з зухвалими, що викликають пропорціями, спортивним характером і видатною аеродинамікою. Концепт-кар має унікальну особливість Nissan: в ньому гармонійно поєднуються футуристичні високотехнологічні рішення і класичні японські акценти, не підвладні часу.

Зовнішній вигляд IMs характеризує лаконічність ліній. Дизайнери відмовилися від фірмового елемента стилю Nissan, так званої «ширяючого даху», щоб використовувати переваги нових пропорцій кузова, які створюють винесені вперед передні (А) і збільшені задні (С) стійки. Обтічні форми не тільки виглядають спортивними, а й знижують коефіцієнт аеродинамічного опору. Крім того, різні кузовні деталі (такі як крила, передній спойлер, накладки порогів і повний захист днища кузова) створюють притискну силу і мінімізують підйомну, що впливає на автомобіль при русі з високою швидкістю.

7.jpg

Лінія даху IMs нагадує півмісяць, а верхні рейлінги з блискучого анодованого алюмінію, пофарбованого «під золото», асоціюється з кільцем місячного світла, яке можна спостерігати при затемненні. Унікальні пропорції автомобіля, обумовлені його довгою колісною базою, висунутими вперед А-стійками і похилим заднім склом, створюють лаконічний і простий силует.

«Ми звернулися до спадщини Nissan і усвідомили, що у ряду найбільш успішних моделей, таких як Murano першого покоління і моделей Z®, силуети були дуже простими, – розповідає Альбайса. – Завдяки видимій простоті, природно, підвищується і якість, сприймається покупцями ».

8.jpg

Фірмовий елемент дизайну Nissan – передній V-подібний елемент, що символізує рух – включений в лінійку моделей Nissan 2019 року. На передній частині кузова IMs, позбавленої решітки радіатора, цей елемент виглядає ще ефектніше завдяки формі і розташуванню передніх блоків фар. Естетичні та практичні прилади головного світла відрізняються сміливою формою у вигляді тонкої букви V. Вони надають IMs футуристичний вигляд і дозволяють безпомилково впізнавати в ньому модель Nissan. Завдяки 22-дюймовим колесам концепт-кар виглядає ще більш спортивним.

У режимі автономного водіння передні і задні блоки фар IMs світяться синім, а в центрі передньої і задньої частини кузова постійно блимає індикатор, попереджаючи пішоходів і інших водіїв про «автоматичному» статус керування автомобілем.

Крім того, особливостями екстер’єру IMs є поглиблені панелі дверей, рельєфний капот, голографічні задні ліхтарі, інтегрований задній спойлер і піднятий задній бампер. Чотиридверний кузов без середніх (В) стійок має такі родзинки, як задні двері з петлями на задній кромці – для полегшення доступу до салону; дуже тонка несуча конструкція даху; «Невидимі» рукоятки дверей з системою eClinch; бічні вікна, плавно переходять в панелі кузова; а також бічні камери замість зовнішніх дзеркал заднього виду. Коли IMs рухається в автономному режимі, ці камери складаються.

9.jpg

Щоб підкреслити японський характер концепт-кара, на димчасту поверхню скляного даху завдано золотий геометричний малюнок. Він навіяний традиційним японським візерунком під назвою Asanoha. У IMs цей візерунок використовується всюди, зокрема, на колесах і всередині салону.

Інтер’єр: втілення японського футуризму

Інтер’єр IMs являє собою новий спосіб візуалізації повсякденних поїздок (наприклад, на роботу і додому) в світі автономно рухомих автомобілів. Щоб привернути увагу до просторого салону, дизайнери візуально відокремили кузов від заскленої частини. Приділяючи пріоритетну увагу простору інтер’єру, вони сховали все компоненти трансмісії під підлогою салону. «Завдяки піднятій платформі з плоским підлогою і відсутності компонентів, які виступають в салон, виникає почуття, близьке до левітації – як ніби ви летите на килимі-літаку», – сказав Альбайса.

Контрастуючи з космічними екстер’єру, інтер’єр IMs натхненний естетикою сучасних японських будинків. Салон витриманий в стилі, який дизайнери Nissan називають «японським футуризмом поза часовими рамками»: тут поєднуються сучасні японські елементи і високотехнологічні деталі. Наприклад, форми панелі управління і внутрішніх дверних панелей асоціюються з «місячним шатлом» завдяки використанню темних тканин і квітів, жвавих світлими смугами, що імітує гру місячного світла і тіней. Кольори і матеріали створюють затишну атмосферу, яку можна розфарбувати за допомогою місцевої підсвічування навколо пасажирів.

10.jpg

При ручному режимі управління інтер’єр IMs перетворюється в кокпіт, орієнтований на водія, де системи допомоги при водінні і багаторівневі інформаційні дисплеї забезпечують людині повний контроль над автомобілем. Складні, взаємопов’язані компоненти IMs, сенсорні датчики і органи управління об’єднані за допомогою простого інтерфейсу. Наприклад, надтонкий двошаровий «плаваючий» екран на панелі управління пропонує як технічну інформацію, так і візуальне відображення простору, що оточує автомобіль.

Якщо обраний автономний режим водіння, то рульове колесо втягується, а передні сидіння повертаються всередину салону, щоб передні пасажири опинилися віч-на-віч з пасажирами інноваційних задніх сидінь. Особливість їх компонування – спеціальне «крісло прем’єра» (PremierSeat).

«Центральна консоль відсутня, тому, коли передні сидіння розгорнуті, салон перетворюється в приємну і комфортну« загальну зону », де можна насолоджуватися спілкуванням, – розповідає Альбайса. – А унікальне центральне заднє сидіння дозволяє головному пасажиру завжди користуватися інтелектуальними сервісами, підключаючись до цифровому середовищі – незалежно від того, чи рухається автомобіль в автономному або ручному режимі управління ».

11.jpg

Сучасний і зручний графічний інтерфейс Відчуття подвійної природи IMs завершує сучасний графічний інтерфейс користувача. При ручному режимі водіння цей інтерфейс відрізняється гнучкістю в налаштуваннях і простотою дизайну, зокрема, мінімальним числом перемикачів і органів управління.

Велика і тонка приладова панель з чотирма компактними дисплеями створена за принципом горизонтальної інформаційної архітектури, яка розширює простір інтер’єру. Компонування обрана таким чином, щоб відповідати природним рухам очей водія. Безпосередньо перед ним розташована «багатошарова» приладова панель (при цьому рульове колесо не заважає видимості). Перший шар на цій панелі демонструє тільки найважливішу інформацію, щоб водій міг зосередити увагу на управлінні автомобілем і не відволікатися на сторонні фактори. Другий шар, при необхідності, надає додаткові відомості.

12.jpg

Ще одна ключова особливість – «внутрішня платформа контролю» – використовує датчики і камери, щоб стежити за станом водія. Вона зчитує вираз обличчя і позу людини, щоб визначати, чи можна продовжувати рух. Платформа активна як в ручному, так і в автоматичному режимі водіння. Якщо водій не може продовжувати управління, то платформа зупинить IMs – безпечним, контрольованим чином.

Система Invisible-to-Visible: злиття реального та віртуального світів

Ще одна перевага IMs – унікальна система підключення до віртуального світу, яку Nissan називає Invisible-to-Visible (I2V). Її основа – 3D-інтерфейс, де реальний світ зливається з віртуальним. Розроблена Nissan система I2V дозволяє людям в салоні бачити те, що інакше залишалося б невидимим. Це дозволяє відчувати себе впевненіше і робить поїздки ще більш захоплюючий.

13.jpg

Можливість «бачити невидиме» забезпечує технологія Omni-Sensing, недавно представлена ​​Nissan на Міжнародній виставці споживчої електроніки (CES). Концепт-кар отримує від датчиків інформацію про реальний світ навколо автомобіля, а також дані з віртуального світу. Зібравши ці відомості, I2V втілює результат перед очима водія і пасажирів, збагачуючи їх враження завдяки «змішаної реальності».

Наприклад, система I2V може допомогти водієві «заглянути за кут», визуализируя точну інформацію про пробки на дорозі (в тому числі, про причини їх виникнення) і визначити альтернативні маршрути. Це знизить рівень стресу при поїздках. Водії навіть зможуть насолоджуватися товариством «пасажира» з віртуального світу, який з’явиться в салоні автомобіля у вигляді тривимірного аватара доповненої реальності.

14.jpg

Автомобіль, готовий до запуску у виробництво Завдяки обтекаемому кузову і затишного, комфортного інтер’єру, концепт-кар Nissan IMsпредлагает свіжі враження від водіння – в ручному або автономному режимі, а також з підключенням до віртуального світу. «Ми розробили потужний спортивний седан, який забезпечує захоплююче і приємне водіння як в ручному, так і в автономному режимі, – вважає Альбайса. – Завдяки стратегії Nissan IntelligentMobility і неординарному погляду наших дизайнерів IMs дійсно є кроком до нового уровнюекологіческі стійкої транспортної системи».

15.jpg

Популярные марки и модели
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.