© 2024 Автобазар™– Купить новое авто или продать бу с пробегом в Украине
У 2016 РОЦІ ГРУПА RENAULT ЗБІЛЬШИЛА ПРОДАЖІ НА 13,3% ДО РЕКОРДНИХ 3,18 МЛН АВТОМОБІЛІВ, РІК став завершальним ДЛЯ ПЛАНУ RENAULT DRIVE THE CHANGE
РЕКОРДНІ СВІТОВІ ПРОДАЖІ
Завдяки імпульсу, заданому планом Drive the Change, продажі Групи Renault зростають четвертий рік поспіль, що дозволило їй стати першою французькою автомобільною групою в світі, продавши в 2016 р. 3 182 625 автомобілів.
У 2016 р. світові продажі легкових і легких комерційних автомобілів Групи Renault зросли на 13,3% на тлі загального зростання ринку на 4,6%. Частка Групи на світовому автомобільному ринку становить 3,5% (+0,3 п.п. в порівнянні з 2015 роком). І Renault, і Dacia зафіксували рекордні продажі. Renault зберігає за собою позицію провідної французької марки в світі. Продажі Renault Samsung Motors збільшилися на 38,8%.
Група як і раніше відчуває позитивний вплив від впевненої динаміки на європейському автомобільному ринку (+ 7% в порівнянні з 2015 р.), збільшивши свої продажі на 11,8% до 1 805 290 автомобілів, а ринкову частку до 10,6%.
Поза межами Європи Група Renault продала рекордну кількість автомобілів в 2016 р. - плюс 15,3% в порівнянні з 2015 р. на тлі загального зростання ринку на 5,2%. Обсяг продажів і ринкова частка росли у всіх регіонах.
«У 2016 році ми продали 3,18 млн автомобілів по всьому світу і встановили новий рекорд продажів. Наша стратегія відновлення продуктової лінійки і географічної експансії, яка триває вже кілька років, виявилася успішною. Вона дозволяє Групі Renault істотно нарощувати обсяг продажів і ринкову частку у всіх регіонах» - зазначив Тьєррі Коска, член Виконавчого комітету і виконавчий віце-президент Групи з продажу та маркетингу.
RENAULT – ДРУГА МАРКА В ЄВРОПІ
В Європі ринкова частка Групи Renault (легкові і легкі комерційні автомобілі) виросла на 0,5 п.п. до 10,6%. Продажі зросли на 11,8% до 1 805 290 автомобілів. Продажі зросли в усіх країнах регіону.
Продажі знову зросли і у марки Renault, яка стала другою найбільшою автомобільною маркою Європи. Продавши 1 390 280 автомобілів (+ 12,1% в порівнянні з 2015 р.), Renault збільшила свою ринкову частку на 0,4 п.п. в порівнянні з 2015 р. до 8,1%.
На ринку легкових автомобілів частка Renault зросла більше, ніж у будь-якої іншої марки в Європі - на 0,4 п.п. Загалом це відбулося завдяки успішній програмі оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Espace, Talisman і сімейства Megane. Хороший старт показав новий Scenic, на який за перший квартал продажів було отримано понад 19 000 замовлень.
Renault зберегла лідерські позиції в B-сегменті міських автомобілів завдяки гарним результатам Clio і Captur, який з продажами в 215 670 одиниць очолює свій сегмент.
На європейському ринку легких комерційних автомобілів продажі марки Renault зросли на 9,9% до 296 187 автомобілів, а ринкова частка склала 14,8%.
Через одинадцять років на європейському ринку марка Dacia знову збільшила продажі в 2016 році (+ 10,8%) до рекордних 415 010 одиниць.
Марка Renault очолює європейський ринок електромобілів, збільшивши продажі на 11% до 25 648 одиниць (не рахуючи Twizy). ZOE знаходиться нагорі рейтингу легкових електромобілів з продажами в 21 735 автомобілів (+ 16%), а Kangoo Z.E. – очолює ринок електричних комерційних автомобілів з продажами в 3901 автомобілів.
У Франції Група Renault продемонструвала найкращі продажі за п'ять років. Renault зміцнила своє становище провідної автомобільної марки Франції, займаючи 22,3% ринку легкових і легких комерційних автомобілів, а продажі Dacia досягли рекордного показника в 112 000 одиниць, що дозволило компанії зайняти четверте місце з продажу приватним автовласникам.
ЗРОСТАННЯ В СВІТІ
Незважаючи на неоднорідні економічні умови на планеті, Група Renault зміцнила свої позиції і збільшила ринкову частку у всіх регіонах. Тут також приносить користь програма оновлення продуктової лінійки, включаючи вихід Kwid в Індії, QM6 і SM6 в Кореї, Kaptur в Росії, Koleos в Китаї, Megane Sedan в Туреччині і Oroch в Латинській Америці.
В регіоні Африка-Близький Схід-Індія Група Renault збільшила продажі на 36,4%, а ринкову частку на 1,7 п.п. до 6,2%.
В Індії Renault зберегла за собою положення європейською автомобільної марки, що продається найбільше, збільшивши продажі на 145,6%. Продажі Kwid склали 105 745 автомобілів. Індія піднялася на п'ять місць вгору і стала восьмим найбільшим ринком Групи в усьому світі.
В Ірані продажі підскочили на 110,7%, завдяки чому Група Renault довела свою ринкову частку до 8,4% (+3,7 п.п. в порівнянні з 2015 р.). Група повернула собі положення провідного гравця на іранському ринку, подвоївши свою ринкову частку за один рік завдяки відмінним продажам Tondar і Sandero.
У Північній Африці Групі Renault належить 38,5% ринку (+4,9 п.п.). В Алжирі ринкова частка Групи досягла в 2016 р. рекордних 51,3% (+15,7 п.п.) завдяки місцевому виробництву Symbol. У Марокко, де Dacia і Renault займають перше і друге місце, відповідно, продажі Групи Renault зросли на 22,5%, дозволивши довести ринкову частку до 37,8%.
В регіоні Євразія продажі виросли на 2,3%, незважаючи на скорочення ринку на 6,3%. Ринкова частка, відповідно, зросла на 1,1 п.п. до 13,0% в основному за рахунок рекордних продажів в Туреччині (+ 4,4%). Відмінно стартував новий Megane Sedan - за перші два місяці число замовлень на модель перевищила 13 200.
Зростання продажів в більшості країн регіону компенсував негативний вплив економічної кризи в Росії, де ринок скоротився на 10,8%. Renault змогла утримати падіння своїх продажів в межах 2,6% і досягла рекордної ринкової частки в 8,2% (+ 0,7%) в основному завдяки популярності Kaptur, продажі якого з моменту запуску на ринок в червні перевищили 14 600 автомобілів.
В регіоні Америка продажі Групи Renault зросли на 0,1%, незважаючи на скорочення ринку на 4,1% і економічні труднощі, ринкова частка склала 6,5% (+0,3 п.п.).
У Бразилії ринкова частка збільшилася на 0,2 п.п. до рекордних 7,5% на тлі ринкового спаду на 19,8% завдяки гарним продажам Duster Oroch. У 2017 р. продажі Групи будуть зростати завдяки повністю оновленій лінійці кросоверів, яка включає Captur, Kwid і новий Koleos, а також завдяки появі Alaskan. Марка Renault продовжує отримувати зиск з виходу на ринок пікапів в Аргентині, де її продажі зросли на 24,8% на тлі загального зростання ринку на 9,1%. У Колумбії обсяг продажів і ринкова частка виявилися рекордними за всю історію (21,3%).
В регіоні Азія-Тихий океан Renault Samsung Motors збільшила продажі на 38,8% в Південній Кореї, незважаючи на скорочення ринку на 0,3%: ринкова частка збільшилася на 1,7 п.п. до 6,2% завдяки успішному виведенню на ринок моделей SM6 і QM6 в 2016 р. Всього за чотири місяці число замовлень на QM6 перевищило позначку в 21 000.
У Китаї після виходу Kadjar, першого автомобіля, виробленого всередині країни спільним підприємством Dongfeng Renault, продажі Renault виросли на 50,8% при зростанні ринку на 14,0%. Всього за два місяці число замовлень на новий Koleos наблизилося до 10 000.
ПРОГНОЗ ПРОДАЖІВ ГРУПИ RENAULT НА 2017 РІК
Очікується, що в 2017 р. світовий ринок в порівнянні з 2016 р. виросте на 1,5%. Також очікується, що європейський ринок збільшиться на 2%, зростання у Франції складе ті ж 2%.
На світовому рівні очікується стабілізація ринків Бразилії та Росії. Зростання в Китаї складе 5%, в Індії - 8%.
Група Renault продовжить відчувати позитивний вплив від поновлення продуктової лінійки в Європі, а також впевненої динаміки на закордонних ринках завдяки Kwid в Індії, Koleos і Kadjar в Китаї, Kaptur в Росії, QM6 і SM6 в Південній Кореї, Alaskan і лінійці позашляховиків в Латинській Америці.
Таким чином, Група Renault очікує збереження зростання продажів і ринкової частки в Європі та поза її межами.
Продажі Групи за регіонами (ЛА+КТ)
|
На кінець грудня* |
||
|
2016 |
2015 |
Зміни, % |
Франція |
651,778 |
607,173 |
7.3% |
Європа** (без Франції) |
1,153,512 |
1,007,018 |
14.5% |
Франція + Європа, всього |
1,805,290 |
1,614,191 |
11.8% |
Африка, Ближній Схід, Індія |
491,151 |
360,029 |
36.4% |
Євразія |
364,451 |
356,216 |
2.3% |
Америка |
354,370 |
354,072 |
0.1% |
Азія-Тихий океан |
167,363 |
124,418 |
34.5% |
В цілому крім Франції і Європи |
1,377,335 |
1,194,735 |
15.3% |
В світі |
3,182,625 |
2,808,926 |
13.3% |
*Продажі:
** Європа = Європейський союз крім Румунії, Болгарії та Ісландії,
Норвегії та Швейцарії, Албанії, Македонії, Мальти, Чорногорії, Сербії
Продажі марок
|
На кінець грудня* |
||
|
2016 |
2015 |
Зміни, % |
RENAULT |
|
|
|
ЛА |
2,094,542 |
1,829,832 |
14.5% |
КТ |
392,767 |
348,127 |
12.8% |
ЛА + КТ |
2,487,309 |
2,177,959 |
14.2% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS |
|
|
|
ЛА |
111,097 |
80,028 |
38.8% |
DACIA |
|
|
|
ЛА |
542,542 |
511,501 |
6.1% |
КТ |
41,677 |
39,438 |
5.7% |
ЛА + КТ |
584,219 |
550,939 |
6.0% |
GROUPE RENAULT |
|
|
|
ЛА |
2,748,181 |
2,421,361 |
13.5% |
КТ |
434,444 |
387,565 |
12.1% |
ЛА + КТ |
3,182,625 |
2,808,926 |
13.3% |
Група Renault: 15 ринків - на кінець грудня
|
|
Продажі 2016* |
РД ЛА+КТ 2016 |
(шт) |
(% ) |
||
1 |
ФРАНЦІЯ |
651,778 |
26.87 |
2 |
НІМЕЧЧИНА |
198,609 |
5.49 |
3 |
ІТАЛІЯ |
190,610 |
9.37 |
4 |
ІСПАНІЯ |
170,272 |
12.90 |
5 |
ТУРЕЧЧИНА |
169,236 |
17.20 |
6 |
БРАЗИЛІЯ |
149,977 |
7.55 |
7 |
ВЕЛИКА БРИТАНІЯ |
138,642 |
4.51 |
8 |
ІНДІЯ |
132,235 |
3.95 |
9 |
РОСІЯ |
117,227 |
8.21 |
10 |
ПІДВЕННА КОРЕЯ |
111,087 |
6.19 |
11 |
ІРАН |
108,536 |
8.44 |
12 |
АРГЕНТИНА |
99,097 |
14.50 |
13 |
БЕЛЬГІЯ ТА ЛЮКСЕМБУРГ |
92,247 |
13.82 |
14 |
МАРОККО |
61,726 |
37.84 |
15 |
АЛЖИР |
61,249 |
51.32 |
*цілий 2016 рік (продажі), не рахуючи Twizy
PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran
FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape
X1X3X53 series
6CX-9CX-5
VitaraSx4
SportageSorentoNiro
ASXOutlanderPajero Sport
DusterCapturMeganeSanderoLogan
2083083008
RapidOctaviaKodiaqKaroq
SGLACLA
CorollaCamryRAV 4
© 2024 Автобазар™– Купить новое авто или продать бу с пробегом в Украине