НовостьКІНЕЦЬ ЕПОХИ ШВЕДСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА VOLVO XC90

КІНЕЦЬ ЕПОХИ ШВЕДСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА VOLVO XC90

12:10, 14 июля 2014 г.

Після 12 надзвичайно успішних років, 11 липня 2014 року, Volvo Cars завершує у Швеції виробництво легендарного ХС90, автомобіля, що цілковито змінив сегмент позашляховиків.

Історія розпочалась 7 січня 2002 року, коли Volvo Car Corporation презентувала довгоочікувану нову модель на автосалоні у Детройті. Це був найбільш очікуваний автомобіль серед дилерів та клієнтів, особливо в Америці – Volvo XC90.

Автомобіль, який отримає більше 100 міжнародних нагород, у тому числі «Позашляховик року» ще в 2003 році. Автомобіль, який буде названо найціннішим експортним продуктом Швеції, з річним обсягом експорту більш ніж на 40 млрд. шведських крон в пікові роки. Ще до початку продажів в 2003 році, дилери Volvo вже отримали 15 тисяч замовлень.

Виготовлено 636 143 автомобілі ХС90

Однак все хороше має своє завершення. Після виробництва 636 143 XC90-го, легенда автомобільного світу покинула завод в Торсланді 11 липня 2014 року, звільнивши місце для наступного покоління XC90. Останній виготовлений XC90 відправиться до музею Volvo в Ґетеборзі. Однак, виробництво цього покоління XC90 продовжуватиметься на новому заводі Volvo в Дацині під назвою Volvo XC Classic, який буде продаватися тільки в Китаї.

Абсолютно новий Volvo XC90 також виготовлятиметься на заводі в Торсланді. Виробництво автомобіля, який буде презентовано вже у серпні, розпочнеться наприкінці січня 2015 року.

Ганс-Улоф Олссон (Hans-Olov Olsson), заступник голови Ради директорів Volvo Car Corporation, відповідав за продажі в США наприкінці 1990-х років. У 1998 році він зумів переконати генерального директора компанії, Туве Йохансон (Tuve Johannesson), що компанія повинна інвестувати в позашляховик.

У серпні 1998 року, директору проекту Volvo Cars Хансу Вікману (Hans Wikman) було доручено розробити сучасний, 7-місний позашляховик, однак не надто великий. Проект автомобіля отримав назву «P28». Позашляховик створювався на тій же платформі, що і Volvo S80 та був представлений у 2002 році. Мета продажів на рівні 50 000 автомобілів на рік, була побита у період найбільш пікових років –  2004-2007, коли продажі сягнули близько 85 000 автомобілів на рік. США були найбільшим ринком для XC90, з рекордними показниками досягнутим у 2004 році – 38 800 проданих автомобілів та у 2005 році – 36 200 автомобілів.

Одночасно було запропоновано три варіанти дизайну – два в Каліфорнії та один в Ґетеборзі. Жіноча референтна група, разом із шведською актрисою Мод Адамс, прибула до Каліфорнії для того, щоб виразити свої побажання та коментарі, адже саме американські жінки стали вагомою часткою запланованої цільової аудиторії.

41° C в пустелі

4 травня 1999 року став одним із найважливіших днів для проекту. При температурі повітря 41° C, три варіанти дизайну були представлені на випробувальному треку Volvo Cars неподалік Феніксу, штат Арізона. Вище керівництво та деякі члени майбутнього управління проектом взяли участь у зборах, метою яких було погодження основних елементів дизайну. Перемогу здобув варіант дизайну розроблений Дагом Фрешером (Doug Frasher) з Центру Концептів та Моніторингу Volvo у Каліфорнії, який також спроектував зовнішній вигляд Volvo S80.

Ханс Вікман чудово пам'ятає ті почуття, коли команда керівництва оглядала три альтернативні варіанти дизайну під палючим сонцем пустелі:

«Дух в команді був дещо напруженим. Адже раніше проект було призупинено декілька разів. Ми схрещували пальці, щоб дизайн та запланований вміст були затвердженні керівництвом. Саме так і трапилось».

Попадання в ціль

Багато критиків вважали, що Volvo Car Corporation входив в сегмент позашляховиків надто пізно – в 2002 році. Однак, XC90 цілковито змінив сегмент, вирішивши чимало проблем, які торкались позашляховиків.

«Ми використовували робочу гіпотезу «Наступне покоління позашляховика», – пояснює Ханс Вікман, – «Іншими словами, в XC90 ми прагнули запропонувати інноваційні рішення для тих недоліків позашляховиків, які вже були відомі на той час».

Цими рішеннями були:

Потенціал створення рівної поверхні підлоги для заднього ряду сидінь;

Характеристики керування властиві звичним автомобілям;

Провідні позиції у сегменті щодо економічного споживання пального.

П’ять глобальних інновацій

Volvo XC90 також представив 5 глобальних інновацій під час презентації у 2002 році:

Система запобігання перекидання, яка використовує гіроскоп для виявлення ризику перекидання та його запобігання, та Система захисту при перекиданні, яка дозволяє захистити кожного в автомобілі, у разі якщо перекидання автомобіля не вдалося уникнути;

Надувні шторки захисту голови для всіх трьох рядів сидінь;

Вбудований дитячий бустер у другому ряді сидінь;

Ремені безпеки з пристроями піротехнічного натягування для всіх сидінь;Поперечна балка, у нижній передній частині автомобіля, призначена для гарантованої активації системи безпеки обох автомобілів, у разі фронтального зіткнення.

Більше десяти років по тому, американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS), як і раніше, визнає XC90, як один з найбезпечніших автомобілів на ринку, назвавши його в 2014 році Top Safety Pick +.

Volvo XC90 було представлено з рядом п'яти і шестициліндрових двигунів. Всі вони були поперечно встановлені у відповідності до концепції Volvo. У 2004 році ряд двигунів було доповнено потужним, поперечно встановленим двигуном V8 з алюмінію, який було поєднано з шестиступеневою автоматичною коробкою передач.

«Ми багато чому навчилися від першого покоління XC90»

Тепер перше покоління XC90 звільняє місце для наступного, автомобіля, який досягнув значного успіху у розвитку та вмісті, точно не менше, аніж його попередник.

«Я переконаний, що наші клієнти будуть дуже задоволені», – говорить Денніс Нобеліус, відповідальний за проект абсолютно нового XC90. – «Ми чимало дізналися про важливість цілісного підходу до кожного в автомобілі, адже саме це призводить до успіху».

«Наша новий XC90 це не просто удосконалення неймовірно успішної моделі, це також чудовий приклад, що демонструє перетворення, які відбуваються у Volvo Cars, як усередині компанії, так і з точки зору бренду», –  говорить Лекс Керссемейкерс (Lex Kerssemakers), Старший Віце-Президент з управління стратегією виробництва продукції та модельного ряду автомобілів Volvo Cars. – «Ми з нетерпінням чекаємо нової ери успіху».

 

Про компанію: ТОВ «Віннер Імпортс Україна» – офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 63 центри з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4


  • Беларусь
  • Германия
  • Грузия
  • Европа
  • Латвия
  • Литва
  • Молдова
  • Польша
  • Россия
  • Словакия
  • США
  • Франция
  • Чехия
  • Эстония
Вся Украина
  • АР Крым
  • Винница
  • Днепр (Днепропетровск)
  • Донецк
  • Житомир
  • Запорожье
  • Ивано-Франковск
  • Киев
  • Киевская обл.
  • Кривой Рог
  • Кропивницкий (Кировоград)
  • Луганск
  • Луцк
  • Львов
  • Мариуполь
  • Николаев
  • Нововолынск
  • Одесса
  • Полтава
  • Ровно
  • Сумы
  • Тернополь
  • Ужгород
  • Харьков
  • Херсон
  • Хмельницкий
  • Черкассы
  • Чернигов
  • Черновцы