НовостиIAA 2019: Обсяги замовлень на рішення Bosch для електромобілів досягли 13 млрд євро

IAA 2019: Обсяги замовлень на рішення Bosch для електромобілів досягли 13 млрд євро

15:24, 13 сентября 2019 г.

Зростання сектора рішень для мобільності Bosch знову випереджає середні показники по ринку

  • Голова Правління Bosch доктор Фолькмар Деннер: «Bosch робить мобільність екологічно безпечною та доступною»
  • Бізнес-показники: сектор мобільності зберігає свої позиції в складних умовах
  • Ключ до мобільності майбутнього: Bosch щорічно інвестує близько 3 млрд євро в розвиток експертизи в галузі програмного забезпечення
  • Від двигунів внутрішнього згоряння до паливних елементів: Bosch продовжує удосконалювати приводи всіх видів
  • Важливий крок до автономного управління: отримано дозвіл на автономну парковку

Штутгарт і Франкфурт, Німеччина - Bosch швидко просувається в розробці рішень щодо електромобільності. Компанія має величезний досвід і експертизу. Це підтверджується бізнес-результатами: з початку 2018 року Bosch отримала замовлення на рішення в області електромобільності на суму близько 13 млрд євро, включаючи проекти з виробництва акумуляторних елементів для легкових автомобілів і легких вантажівок. Завдяки цим успішним замовленнями і потужним інноваціям Bosch зберігає свої позиції в нинішніх складних умовах. У 2019 темпи розвитку бізнес-сектору рішень для мобільності знову випереджають зростання світового автомобільного виробництва. Незважаючи на поточну значну тенденцію до зниження ринку, доходи від операційної діяльності цього напрямку будуть лише трохи нижче рівня попереднього року. «Поточна трансформація сектора мобільності не тільки ставить перед нами складні завдання, але і надає нові можливості. І ми хочемо ними скористатися », - говорить доктор Фолькмар Деннер, голова Правління Bosch. З точки зору технологій, Bosch широко мислить в плані мобільності майбутнього. Це і подальше удосконалення звичайних моторів, і швидкий перехід до електрифікації. Компанія також прагне зробити мобільність автоматизованою, персоналізованою і з підключенням до Інтернету. Електроніка та програмне забезпечення - одні з основних напрямків на шляху до цих цілей. В даний час в підрозділах компанії, що займаються рішеннями для мобільності, працює близько 14 000 інженерів-програмістів, а щорічні витрати на розвиток експертизи в цій області становлять 3 млрд євро. Мета полягає в тому, щоб забезпечити мобільність екологічно безпечним способом і гарантувати її загальну доступність. «Bosch робить мобільність екологічно безпечною та доступною», - говорить доктор Деннер.

2.jpeg

Ефективні силові агрегати: від двигунів внутрішнього згоряння до паливних елементів

Bosch - один з лідерів в боротьбі зі змінами клімату, і не тільки завдяки тому, що з наступного року на всіх його виробничих майданчиках по всьому світу викиди вуглецю будуть нульовими. «Ми також займаємося розробкою рішень для мобільності, які не мають помітного впливу на глобальне потепління і якість повітря», - додає д-р Деннер. Щороку компанія інвестує близько 400 млн євро в екологічно чисту мобільність. В цілому на ринку електроавтомобілів Bosch представлений масштабніше, ніж інші компанії - від велосипедів до вантажівок і від гібридних 48-вольтів моделей акумуляторів до агрегатів з повною електротягою. А зі своєю 48-вольтової батареєю Bosch прагне зайняти лідируючу позицію на ринку. Для досягнення цієї мети було укладено угоду про довгострокову співпрацю з китайською компанією Contemporary Amperex Technology Co. Limited (CATL) для виробництва елементів живлення. На початку року Bosch прогнозувала обсяг продажів легкових автомобілів і легких вантажівок з компонентами і системами електромобільності на 5 млрд євро до 2025 року. В даний час очікується, що цей показник буде вище. «Якою б не була технологія, яка забезпечує мобільність без викидів, ми повинні змусити ринок прийняти її. Ми можемо досягти цього, тільки запропонувавши рішення з прийнятною ціною. Без таких доступних рішень зупинити глобальне потепління неможливо », - говорить д-р Деннер. На шляху до лідерства на ринку електромобільності, Bosch також планує сформувати масовий ринок паливних елементів і запускає їх у виробництво. Економія на масштабі тут також допоможе зробити виробництво цієї все ще дорогої технології більш рентабельним. «Bosch зробить альтернативні силові агрегати доступними», - говорить г-н Деннер.

Нова технологія: менше твердих домішок в атмосфері, менше гальмівного пилу

Проте, в 2030 році три чверті нових автомобілів все ще будуть звичайні двигуни під капотом, деякі з них з електричної підтримкою від 48-вольтової системи або від гібридної силової установки. Тому Bosch підвищує ефективність не тільки дизельного, але і бензинового двигуна. У його останньої версії впроваджені доопрацювання двигуна і сучасна система очищення вихлопних газів. Це дозволить знизити викиди твердих часток з вихлопними газами від бензинових двигунів до рівня 70% нижче стандарту Euro 6d, навіть в умовах реального руху. Bosch також прагне мінімізувати викиди твердих часток при гальмуванні. Розробки в цій галузі включають iDisc, який виробляє всього 10% від гальмівного пилу, виробленої звичайним гальмівним диском, і рекуперативну гальмівну систему, яка здатна скоротити обсяг гальмівного пилу в електромобілях більш ніж на 95%.

3.jpeg

Знакова подія: затверджена перша система 4-го рівня

Bosch також повідомляє про значні успіхи в області автономного управління. Їх основу заклала автоматична система допомоги при водінні. У поточному році Bosch показує зростання на 12% в цьому напрямку, а обсяг продажів складе 2 млрд євро. До 2022 р Bosch інвестує 4 млрд євро в наступні рівні автономного управління. Для ринків США і Азії Bosch в даний час розробляє системи 2-го рівня, які дозволяють водіям відривати руки від керма під час руху по автомагістралі. У Німеччині Bosch і Daimler недавно здобули перше в світі дозвіл на використання системи 4-го рівня - автоматизованої парковки в гаражі музею Mercedes-Benz в Штутгарті. Таким чином, цей проект автоматизованої служби паркування перейшов в стадію прототипу. Очікується, що до кінця 2021 року автоматичної паркуванням буде оснащений ще десяток гаражів.

Персоналізована мобільність: автономні міські шатли і роллінг-шасі

З розвитком індустрії мобільності на ринку з'являються нові гравці. Bosch не упускає можливості спільної роботи з ними. Наприклад, компанія працює з DiDi, Lyft і Uber - трьома найбільшими платформами оренди автомобілів з водієм, які забезпечують понад 50 млн поїздок в день по всьому світу. DiDi, провідний китайський постачальник транспортних послуг, використовує хмарні сервіси батарей Bosch для збільшення терміну служби акумуляторів своїх автомобілів.

В майбутньому подібні постачальники транспортних послуг будуть все частіше використовувати шатли, щоб за запитом пропонувати персоналізований сервіс в області мобільності. Очікується, що до 2025 року по дорогах світу курсуватимуть більше 2,5 млн шатлів. Компанія Bosch, пропонуючи свої рішення для електрифікації, автоматизації, інтернет-підключення та персоналізації, прагне допомогти цим компаніям надавати послуги оренди автомобілів з водієм з максимальною зручністю і безпекою. Ходова частина таких шатлів може являти собою роллінг-шасі - готову до водіння модульну платформу, яка служить універсальною основою для різних конструкцій кузова. У цій області на початку року Bosch вступив в партнерство з компанією Benteler, експертом в області шасі, ходової частини і силового блоку. Компанія Automobili Pininfarina стане першим клієнтом, що використовують роллінг-шасі для своїх автомобілів, а також вона виступить в якості реселлера для шасі.

4.jpeg

Бізнес-сектор «Рішення для мобільності» - найбільший в Групі компаній Bosch. У 2018 році його продажі склали 47,6 мільярдів євро, що становить 61 відсоток від усіх продажів Групи. Бізнес-напрям «Рішення для мобільності» ставить собі за мету міську мобільність без стресу, викидів і аварій і з'єднує досвід Групи Bosch в автоматизації, електрифікації та Інтернеті речей, пропонуючи інтегровані рішення в сфері мобільності для своїх клієнтів. Дане бізнес-напрямок працює переважно над технологіями уприскування, силовими агрегатами для двигунів внутрішнього згоряння, електрифікацією силових агрегатів, системами безпеки автомобілів і допомоги водієві, автономними функціями і простими у використанні технологіями інформаційно-розважальної системи. Сектор також розробляє рішення для зв'язку між транспортними засобами, між транспортним засобом і інфраструктурою, працює над рішеннями для ремонтних майстерень і технологіями і послугами для вторинного автомобільного ринку. Bosch - це важливі автономні інновації, такі, як електронне управління двигунами, динамічна система стабілізації автомобіля і дизельні акумуляторні паливні системи.

Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 410 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня 2018 г.). У 2018 році оборот компанії склав 78,5 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться по чотирьом бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, лідер в області Інтернету речей, пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг в сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя по всьому світу. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, розроблених для життя.

До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 460 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалужену мережу продажів компанія Bosch представлена ​​майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 69 700 Співробітників Види приблизно в 130 містах по всьому світу.

Компанія була заснована в Штутгарті в 1886 р Робертом Бошем (1861-1942) як «Майстерня точної механіки і електротехніки». Особлива структура власності Robert Bosch GmbH гарантує Групі компаній Bosch підприємницьку свободу, що дозволяє здійснювати довгострокове планування і використовувати значну частку коштів для інвестування, забезпечуючи їй надійне майбутнє. Дев'яносто два відсотки акціонерного капіталу Robert Bosch GmbH належить благодійному фонду Robert Bosch Stiftung GmbH. Контрольним пакетом голосуючих акцій володіє Robert Bosch Industrietreuhand KG і виконує функції власника на підставі довірчого управління. Інша частина акцій належить родині Бош і Robert Bosch GmbH.

Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.com , www.iot.bosch.com, www.bosch-press.com, www.twitter.com/BoschPresse.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.
.
.
.