СтатьиBMW X5 - сильний духом!

BMW X5 - сильний духом!

12:09, июля 30, 2018

Сучасний BMW Х5 третього покоління (F15) шокує адептів марки в цілому і шанувальників моделі зокрема невідомими раніше модифікаціями, але приємно дивує умовами придбання.

Баварці не першими зробили елітний швидкий автомобіль з універсальним просторим кузовом, значним дорожнім просвітом і постійним повним приводом. Але у момент своєї появи в 1999 році BMW X5 настільки перевершив по динамічному способу і характеру нечисленних на той час конкурентів, що став засновником нового класу Sports Activity Vehicle (SAV). А опонентам не залишалося нічого іншого, як намагатися відповідати.

Законодавець жанру

У BMW тим часом теж не спочивали на лаврах, потягуючи свіже баварське, а зміцнювали свої позиції, випускаючи все більш екстремальні та респектабельні версії. Поступово ріс «ікс п'ятий» й у розмірах. І вже з другого покоління з'явився у 7-місній версії. Але, при цьому пасажири третього ряду все ж позбавлені права диктувати умови дизайнерам і інженерам по ергономіці. Тому машина зберегла струнку поставу. Особливо підтягнуто виглядає сучасний BMW X5. Тому то й не віриться, що він виріс у розмірах.

Архітектурна група, що складається зі злитих у загальний ансамбль решітки радіатора та фар візуально робить передню частину авто ширше і нижче. Одночасно в образі «ікс п'ятого» проявляється і певна агресія. Але це не навмисне виставлені напоказ хвастощі, а спокійна демонстрація впевненості у власних силах.

При цьому, шанувальників марки не може не радувати той факт, що «ікс п'ятий» третього покоління продовжує нести характерні особливості БМВ - вигин Хофмайстера вікон у задніх стійках кузова та їх динамічний нахил, двері багажника з двох половинок і L-подібну форму задньої оптики. Причому, вона ще й підкреслена аналогічним малюнком світлодіодних вогнів.

Передня панель в салоні зберегла впізнавану архітектуру попередника, але засвітилася дев'ятьма варіантами фонового підсвічування, стала менш масивною та помітно поліпшила оглядовість. Колісна база «ікс п'ятого" не змінилася. При цьому конструктори помітно попрацювали над організацією внутрішнього простору і тому на другому ряду стало просторіше. Крім того, виріс в довжину автомобіль пропонує більш місткі багажник.

Хитрість у деталях

Всі BMW Х5 оснащені спеціальними накладками Air Blade з боків скла дверей багажника, вертикальними прорізами повітряних шторок у передньому бампері та вентиляційними віддушинами у передніх крилах. Ці елементи зменшують завихрення повітря позаду автомобіля, формують плоский повітряний струмінь навколо передніх коліс і зменшують тиск в арках.

Всі ці хитрощі спрямовані на поліпшення аеродинаміки і, як наслідок, підвищення економічності машини. Але, заради жарту ви можете розповідати знайомим, що насправді ці «пілони» і «зябра», які зроблені на догоду спортивному стилю баварського кросовера.

Адже натиск та цілеспрямованість читаються в образі сучасного «ікс п'ятого». І вони підтверджені великою кількістю бензинових і дизельних модифікацій, на вершині яких розташувався BMW X5М. З 575-сильним турбомотором і розгоном до сотні за 4,2 с, він може виконувати повсякденні функції та повністю розкритися на справжньому гоночному треку. Цим і пояснюється висока вартість даної версії. Але, своє спілкування з BMW X5 можна почати з моделей, що володіють більш скромними характеристиками і ціною.

Мова про найбільш доступні модифікації з рядним 4-циліндровим 2-літровим мотором (до цього менш «шістки» обсягом 3 л на Х5 не було присутнє) і виключно заднім приводом sDrive. І все-таки у даному сегменті авто повний привід є бажаний. Він дозволяє значно збільшити географію використання машини поза рівних доріг, додає впевненості та підвищує безпеку їзди у складних дорожніх і поганих погодних умовах. Але є ще одна причина вибрати саме повнопривідний BMW X5 xDrive25d.

І що ж ми маємо?

Для придбання саме цієї моделі 2018 року випуску компанія «АВТ Баварія Україна», офіційний імпортер BMW в Україні, пропонує унікальні умови. А спеціальні фінансові умови від BMW Financial Services дозволяють придбати машину у кредит на 2 роки з авансом 50% і процентною ставкою 0,01% річних або на 5 років з авансом 35% і процентною ставкою 0,01% на перший рік кредитування.

Знижки діють на фіксовані комплектації таких «ікс п'ятих». Щоб зрозуміти, наскільки вигідна ця пропозиція і чи пропонують нам «пустушку», ми взяли таку машину у самому доступному варіанті на тест-драйв. Крім великої кількості стандартного устаткування, специфікація такої машини вже включає і чималу кількість окремих опцій та пакетів.

Комфорт нам забезпечує 2-зонний клімат-контроль, підігрів 3-спицевого спортивного керма у шкіряному обплетенні та передніх крісел, датчики світла і дощу, електричні приводи верхньої половинки кришки багажника, вікон всіх дверей, сидіння водія з функцією пам'яті водійського крісла. Передні крісла настільки зручні, що з них не хочеться зайвий раз виходити. А голосове керування, дзеркала з автоматичним затемненням, численні відділення для дрібних і невеликих речей у салоні та багажнику, 3 розетки на 12 Вольт, і багато іншого обладнання значно підвищують зручність користування автомобілем.

Почніть паркуватися і зрозумієте, наскільки зручно це робити з камерою заднього виду і парктроніками спереду і ззаду. У темний час доби їдеш теж досить впевнено. У даній комплектації встановлені біксенонові фари зі світлодіодними ходовими вогнями і функцією автоматичного управління дальнім світлом.

Акустична система з цифровим підсилювачем і 9 динаміками забезпечує достойне звучання. Електронний щиток приладів діагоналлю 10,25 дюймів виглядає одночасно класично і новаторськи. Аналогічного розміру центральний дисплей немов планшет, вставлений у торпедо, відповідає сучасній тенденції у ергономіці та оснащений TV-тюнером.

Для управління інформаційно-розважальною системою всіх машин праворуч від селектора АКП у всіх машинах розташований контролер iDrive, а зліва - перемикач Driving Experience Control. Він дозволяє змінювати характер BMW X5 відповідно до налаштувань Eco Pro, Comfort і Sport або створити свою конфігурацію налаштувань завдяки адаптивному режиму.

А як щодо емоцій?

Зовнішність BMW X5 якнайкраще відображає його сутність. А вона така, що утилітарний практичний кросовер легко може бути динамічним зовні і володіти бійцівським характером. І щоб у цьому переконатися зовсім не обов'язково створювати окремі «спортивні» модифікації. Правильні гени легко відчути навіть у самому скромному BMW X5 xDrive25d.

Його 2-літровий мотор у останній конфігурації розвиває 231 к.с. І це саме той показник потужності, який був у 6-циліндрового 3-літрового бензинового (!) Мотора у Х5 першого покоління (Е53). Ось тільки він відрізнявся апетитом на рівні 15-16 л на 100 км. А сучасний 4-циліндровий турбодизель повинен укладатися у 6 л на сотню. Хоча насправді ця цифра виявляється літра на 4 вище. Але ж і їздити нам доводиться в умовах далеких від ідеальних.

При швидкому розгоні краще не дивитися на традиційний для BMW механічний економайзер внизу тахометра, - а щиток приладів зберіг свій фірмовий вигляд навіть в електронному вигляді. На тлі мотора більшого обсягу, 2-літрової «четвірці» доводиться активніше «ворушити поршнями».

За рахунок пари турбін двигун спритно вибирається з турбоями і розвиває шикарний для такого літражу обертовий момент в 500 Нм вже при 2000 об / хв .. Автоматична 8-швидкісна коробка Steptronic грамотно підставляє передачі та набір швидкості відбувається дуже плавно і комфортно.

І нехай від прискорення дух не захоплює, але процес їзди можна зробити більш захоплюючим, просто перейшовши на ручне перемикання передач. Тоді можна примусово тримати мотор у зоні віддачі максимальної тяги, що, втім, силовий агрегат і сам успішно робить у режимі Sport.

У ньому мотор навіть в момент плавної та неспішної їзди максимально чуйно відгукується на найменше додавання газу, а кермо наповнене приємним зусиллям і пружно пручається повороту. У такі моменти управляти машиною дуже приємно і найкраще відчувається азартний характер BMW.

У режимі Comfort кросовер немов розслабляється і струшує з себе зайву напругу. Кермо стає помітно легше, коробка перемикається м'якше і довше, мотор слухняно засинає на світлофорах по команді системи Auto Start Stop. При включенні налаштувань Eco Pro ще і клімат-контроль починає працювати спокійніше, а трансмісія розмикається при скиданні газу, забезпечуючи рух накатом. Якщо при цьому ви включаєте навігатор, то він вибирає той маршрут, на якому можна досягти максимально економічної їзди.

Автоматична 8-ступінчаста коробка передач Steptronic забезпечує максимально плавну роботу силового агрегату. Система Hill Descent Control самостійно спускає машину по небезпечному схилу, а круїз-контроль при необхідності загальмує авто.

Колеса на всіх акційних машинах однакові за розміром і малюнку. Може 18-дюймові диски не виглядають занадто «круто»,проте шини з високим профілем краще поглинають дрібні жорсткі нерівності. Адже на машині стоять шини з технологією Runflat, які свідомо жорсткіше звичайних, зате дозволяють пересуватися при проколі. При цьому у багажнику все одно є «докатка». Що дозволяє продовжувати рух навіть при сильному пошкодженні колеса - його можна замінити у дорозі. Машина не витрушує душу на нерівностях. А відпрацьовує їх пружно і округло. Радує підвіска тихою роботою.

Таким чином, BMW X5 xDrive25d перетворюється у зручний і комфортний кросовер. І при цьому поєднує в собі драйверський характер, практичність, зручність повнопривідного кросовера, комфорт і престиж. І отримати все це сьогодні простіше, завдяки спеціальній пропозиції від офіційного імпортера BMW в Україні. А вибір з кількох комплектацій дозволяє вибрати варіант обробки салону шкірою і цінними породами дерева.

Популярные марки и модели
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.