НовостьВІДВІДУВАННЯ ПАРКУ АТРАКЦІОНІВ ДОЗВОЛИТЬ VOLVO CARS РОЗРОБИТИ УСПІШНИЙ МЕТОД ДЛЯ ВИПРОБУВАНЬ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ НА ВИПАДОК З'ЇЗДУ АВТОМОБІЛЯ З ДОРОГИ

ВІДВІДУВАННЯ ПАРКУ АТРАКЦІОНІВ ДОЗВОЛИТЬ VOLVO CARS РОЗРОБИТИ УСПІШНИЙ МЕТОД ДЛЯ ВИПРОБУВАНЬ СИСТЕМ БЕЗПЕКИ НА ВИПАДОК З'ЇЗДУ АВТОМОБІЛЯ З ДОРОГИ

13:12, декабря 8, 2014

Історія експерта Volvo Cars із систем безпеки Андерса Аксельсон наочно демонструє, як дивовижні ідеї народжуються в самих незвичайних ситуаціях. У 2007 році Андерс зі своїми дочками-близнюками відвідав парк розваг "Леголенд", і в ході поїздки по території парку його відвідала дивна ідея, як створити стенд для випробувань системи захисту Volvo Cars на випадок з'їзду автомобіля з дороги.

"Я спостерігав за людьми на атракціоні "Robocoaster", і раптово я зрозумів, що ці різкі рухи, які змушують людей переміщатися з боку в бік, багато в чому нагадують те, що відчувають люди в автомобілі, який вилітає з дороги на узбіччя", - згадує Андерс Аксельсон.

У Volvo Cars було прийнято рішення про розробку систем безпеки, щоб захистити людей на випадок ДТП, пов'язаних зі з'їздом автомобіля з дороги, і з 2006 року Андерс обмірковував методи захисту для таких частих видів ДТП, які призводять до серйозних наслідків. Керуючись статистикою ДТП в реальному житті, група інженерів, очолювана Андерсом Аксельсоном, приступила до розробки трьох сценаріїв краш-тестів, назвавши їх "Канава", "Виліт з дороги" і "Приземлення на нерівну дорогу". Ці краш-тести були необхідні для оцінки наслідків різних варіантів ДТП, пов'язаних з виїздом автомобіля з дороги.

Аналізуючи зйомки великої кількості таких випробувань, дослідники прийшли до висновку: тіло людини в процесі удару повинно бути надійно зафіксовано в сидінні, в іншому випадку виникають великі ризики отримання серйозних травм. Це доводить статистика ДТП, які відбуваються на дорогах в реальному житті.

У пошуках відповідного методу випробувань

"Інженери розробили перспективні рішення, які були здатні утримати людину в сидіння у потрібному положенні. Проте проведення випробувань, пов'язаних з виїздом автомобіля з дороги, вимагало б багато часу і коштів, тому нам було необхідно менш дороге рішення, на реалізацію якого було потрібно менше часу" , - розповідає Андерс Аксельсон.

Геніальна ідея відвідала його в ході сімейної поїздки по парку розваг "Леголенд" у Данії. У той час дочки Андерса були ще дуже малі для атракціону "Robocoaster", але, подивившись на інших дітей, яких рука робота кидала з боку в бік, Андерс зрозумів, що це пристрій здатний не лише доставляти радість дітям. Повернувшись до свого офісу, Андерс почав пошуки подібного робота, який міг бути запрограмований для імітації рухів, які фахівці Volvo Cars записали в процесі моделювання краш-тестів, пов'язаних зі з'їздом автомобіля з дороги.

Унікальний стенд для випробувань

"Виробник промислових роботів, компанія ABB, володіла необхідною технологією і знаннями, завдяки яким нам вдалося запрограмувати робота таким чином, щоб він здійснював на вигляд мимовільні рухи. Він працював відмінно", - говорить Андерс Аксельсон.

Автомобільне сидіння та утримуючі системи безпеки закріплені на промисловому роботі з багато осьовою структурою. Робот, який використовується разом з манекеном, може бути запрограмований для моделювання переміщення манекена в ході проведення краш-тесту, що імітує з'їзд автомобіля з дороги. У процесі розробки нового XC90 і майбутніх моделей на базі нової архітектури масштабованої платформи робот Volvo Cars використовувався для визначення необхідного поєднання геометрії ременів безпеки, швидкого натягування ременів і конструкції сидіння, щоб забезпечити надійне утримання людини в сидіння на випадок ДТП, пов'язаних зі з'їздом автомобіля з дороги.

Перше в світі рішення безпеки на випадок з'їзду автомобіля з дороги

В результаті в Volvo Cars було розроблено першу в світі комплексне рішення безпеки на випадок з'їзду автомобіля з дороги. Це рішення включає електропривод для швидкого натягу ременів безпеки, а також унікальні "енергопоглинаючі" елементи в конструкції сидіння, які деформуються і гасять вертикально діючі на людину сили, що виникають у випадку "жорсткого приземлення" автомобіля.

"Випробування, проведені за допомогою нашого робота, були найбільш важливі для визначення взаємодії системи натягу ременів безпеки з посиленою бічною підтримкою наших сидінь нового покоління", - пояснює Андерс Аксельсон.

Що цікаво: Андерс Аксельсон в ході тієї поїздки в "Леголенд" не наважився випробувати атракціон "Robocoaster". "Ні в якому разі. Такі різкі атракціони викликають у мене нудоту", - посміхаючись, зізнався Андерс.

Про компанію: ТОВ «Віннер Імпортс Україна, Лтд» - офіційний імпортер автомобілів Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover та Porsche в Україні. Компанія розпочала свою діяльність у 1992 році та є одним із лідерів автомобільного бізнесу в Україні з відмінною репутацією та світовими стандартами якості. Десятки нагород і перемог у національних бізнес-рейтингах, автомобільних конкурсах красномовно свідчать про високі стандарти роботи та прогресивний підхід до ведення бізнесу в Україні. Дилерська мережа налічує 60 центри з продажу та сервісного обслуговування автомобілів п’яти брендів по всій Україні. Детальніше про «Віннер» на www.winner.ua

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.