НовостиПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT У СВІТІ У 2019

ПРОДАЖІ ГРУПИ RENAULT У СВІТІ У 2019

9:00, января 21, 2020

  • Група Renault зберігає ринкову частку 4,25% на тлі падіння ринку на 4,8%. Продажі склали 3,8 млн автомобілів (-3,4 %).
  • За останній квартал Група збільшила продажі завдяки успіху нового Clio в Європі, Arkana в Росії і Triber в Індії.
  • Група зміцнює позиції на ключових ринках: у Європі ринкова частка зросла на 1,3%, в Росії Група впевнено лідирує з ринковою часткою в 29%, в Бразилії вона піднялася на дві позиції і стала брендом №4, а в Індії Renault виявилася єдиною компанією, яка збільшила продажі легкових автомобілів.
  • У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації, який ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з новою гібридною і гібридною силовою установкою, що заряджається, E-Tech.
  • Привабливість нових продуктів для клієнтів допоможе Групі продовжити оптимізацію цінової політики, що почалася в 2019 році.

Олів'є Мюрге, виконавчий віце-президент Групи Renault з продажів та регіональної політики: "Продажі Групи в останньому кварталі виросли завдяки успіху нових моделей на ключових ринках Групи, таких як Європа, Росія та Індія, де Renault впевнено зміцнює свої позиції. У 2020 році ми робимо ставку на продажі наших бестселерів, нового Clio і нового Captur, а також на електричні та гібридні моделі, в першу чергу, мова йде про новий ZOE, Twingo Z.E. і силову установку E-Tech. Ми продовжимо розпочату в 2019 році оптимізацію цінової політики, яка стала можливою завдяки високій якості і привабливості наших нових продуктів."

У 2019 Група Renault реалізувала 3 753 723 автомобілі в усьому світі, показавши спад на 3,4% (-130 550 автомобілів, включаючи -183 000 автомобілів в Ірані, Аргентині та Туреччині) на тлі скорочення ринку на 4,8%.

Світові продажі електромобілів Групи зросли на 23,5% до 62 447 од. Новий ZOE, випущений в кінці 2019 року, стане флагманом електричної лінійки у 2020. У сегменті легких комерційних електромобілів Kangoo Z.E. залишається беззаперечним лідером, його продажі зросли на 19,2% до 10 349 автомобілів. У листопаді Група випустила на китайський ринок модель Renault City K-ZE, продажі якої за два місяці склали 2 658 автомобілів.

У сегменті легкого комерційного транспорту Група збільшила продажі на 0,7% і встановила черговий рекорд. Цього вдалося досягти завдяки результатам роботи бренду Renault в Європі, продажі якого зросли на 3,6% на тлі зростання ринку на 2,8%.

Renault Pro+ другий рік поспіль лідирує в Європі за продажами фургонів і легких комерційних автомобілів, а також легких комерційних електромобілів.

У Європі продажі виросли на 1,3% на тлі зростання ринку на 1,2%. Clio очолює B-сегмент, при цьому 45% продажів нового Clio припадають на флагманську версію. Щоб розширити асортимент, Renault залишили в лінійці Clio 4. Captur – як і раніше провідний кросовер в своїй категорії. Продажі ZOE виросли на 19,1% (47 027 автомобілів). Бренд Dacia сьомий рік поспіль встановлює рекорд продажів в Європі – 564 854 автомобілів (+10,4%), це зростання обумовлене популярністю моделей Duster і Sandero.

У Бразилії продажі виросли на 11,3% до 239 174 автомобілів, а ринкова частка досягла рекордних 9% (+0,3 пп) завдяки хорошим результатам Kwid. Бренд Renault зберігає позитивну динаміку на цьому ринку – зростання склало 7,4%.

В Індії стратегія Групи починає приносити плоди. Renault є єдиним брендом, який в 2019 році поліпшив свої позиції в сегменті легкових автомобілів. Продажі зросли на 7,9% на тлі скорочення ринку на 11,3%. Цей ріст обумовлений, в першу чергу, успішних запуском Triber і хорошими продажами нового Kwid. Ринкова частка досягла 2,5%, що на 0,45 пп більше в порівнянні з 2018 роком. Triber - це компактний, універсальний автомобіль, в якому можуть подорожувати до семи чоловік. Після його виходу в серпні продажі вже досягли 24 142 автомобілі, при цьому більше половини припадає на преміальну комплектацію. Triber знаходиться в сегменті, який до 2022 року повинен скласти приблизно 50% від усього індійського ринку.

За межами ключових країн Група лідирує в Африці, Туреччині, Колумбії і Румунії.

У 2020 році Група починає новий етап своєї стратегії електрифікації, який ознаменується запуском Twingo Z.E. і стартом продажів автомобілів з гібридною і гібридною силовою установкою, що заряджається, E-Tech.

Продажі групи за регіонами, ЛА + ЛКА

4.jpg

* Продажі

** Європа = ЄС (за винятком Франції та Румунії) + Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербія і Балкани

Продажі за брендами

5.jpg

Група Renault: 15 найбільших ринків на кінець грудня

6.jpg

* 2019, за винятком продажів Twizy

** включаючи продажі АВТОВАЗа

*** Включаючи продажу Jinbei & Huasong

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.