НовостьПочаток зарядженої ери: MINI стане електричним.

Початок зарядженої ери: MINI стане електричним.

8:20, октября 20, 2016

 

Віце-президент MINI з продажів Себастьян Макензен та відповідальний за модельний ряд MINI Петер Вольф анонсували випуск гібридної моделі британської марки преміум-класу. У своєму першому гібриді MINI вдалося поєднати неймовірні враження від кермування з екологічністю та економічністю електромобіля.

Розробка нової «електрично зарядженої» моделі практично завершена. Вперше в ній буде два мотора - двигун внутрішнього згоряння одночасно з електродвигуном. Таке нововведення знаменує початок нової ери бренду. MINI пропонує зазирнути у майбутнє, де легендарний британський автомобіль зможе підкорити ще більше сердець завдяки новій гібридній концепції.

Себастьян Макензен та Петер Вольф провели тест-драйв гібридної версії і пояснили, як в ній вдалося зберегти картингові відчуття від кермування у дусі MINI. «Ця модель дозволить показати шанувальникам марки переваги гібридного приводу, - каже Макензен. - А також справити враження на тих, хто вже має досвід кермування електромобіля, але звик до унікального спортивного характеру MINI». Досягти такого поєднання допомагає інтелектуальне управління енергією, завдяки якому двигун внутрішнього згоряння та електродвигун працюють у бездоганному симбіозі. Таким чином, перша гібридна модель MINI не зосереджена виключно на ефективності, а створена для яскравих вражень від кермування.

На перший погляд, вигляд гібридної моделі не відрізняється від традиційного дизайну MINI. І справа навіть не у камуфляжі. Гніздо зарядки для акумулятора високої напруги непомітно інтегровано з лівого боку. У кабіні все таке ж знайоме. Однак кнопка Старт / Стоп у центрі приладової панелі світиться жовтим кольором замість червоного. Як завжди, одного її натискання досить, щоб завести автомобіль. Нова особливість цієї версії - безшумний запуск, можливий завдяки тому, що гібридна модель стартує з режиму електромобіля.

З відмінностей - дисплей резерву потужності, який замінив тахометр на рульовій колонці. На ньому відображається інформація про резерви електричної батареї перед запуском двигуна внутрішнього згоряння. «Гібридний MINI дозволяє у повній мірі використовувати весь обертовий момент електричного двигуна, роблячи можливим практично реактивний розгін. Крім того, навіть при виїзді автомобіля із щільного міського трафіку, що рухається з низькою швидкістю, на автомагістраль рівень шкідливих викидів залишається на нульовому рівні », - ділиться Вольф. Високовольтна батарея, під задніми сидіннями, забезпечує досить живлення для тривалого кермування на електричній тязі, а значить її вистачить на довгі подорожі.

Швидкість також залишається на висоті: стандартний режим AUTO eDRIVE дозволяє рухатися зі швидкістю до 80 км / ч, в той час як режим MAX eDRIVE розганяє автомобіль до 125 км / год. Для Макензена це питання характеру MINI: «Поїздки на гібридній моделі повинні приносити задоволення в незалежності від обраного режиму». Це означає, що кермування на електроприводі не обмежується швидкістю в 30 або 40 км / год, а дає можливість розганятися».

Тестуючи новий автомобіль, Макензен показує, що при більш сильному натисканні на педаль, активується друге джерело живлення. Тоді і починається найцікавіше. При комбінуванні обох двигунів, перший гібридний автомобіль MINI демонструє безпрецедентну можливість прискорення у порівнянні з побратимами, оснащеними тільки двигунами внутрішнього згоряння.

Проте, типові для MINI картингові відчуття від їзди досягаються не тільки за рахунок швидкого розгону. Головна перевага гібрида MINI у тому, як акуратно та точно він входить у повороти на найбільш захоплюючих та звивистих дорогах. «Що стосується шасі та підвіски автомобіля, то вони не зазнають радикальних змін у порівнянні зі звичайними моделями, - каже Вольф. – Однак, в цілому, автомобіль багато у чому виграє завдяки гібридній концепції». Компоненти eDrive, розташовані дуже низько у задній частині, що дозволило зрушити центр ваги автомобіля нижче та рівномірно розподілити вагу між передньою та задньою віссю - ідеальне рішення для досягнення ще більш високого рівня маневреності, властивої всім MINI.

Гібридна концепція передбачає ще одну перевагу: електродвигун передає свою потужність на задні колеса, а двигун внутрішнього згоряння - на передні. Оскільки інтелектуальне управління енергією пов'язано з системою динамічного контролю курсової стійкості (DSC), максимальна тяга на колесах оптимізована за рахунок використання системи комбінованого приводу. «Як тільки з'являється найменший ризик ковзання, другий агрегат миттєво запускається для забезпечення додаткової тяги при приведенні транспортного засобу у рух та високої чутливості автомобіля при проходженні поворотів», - пояснює Вольф.

Після тест-драйву у режимі економії заряду батареї MINI повертається назад у місто у тихому режимі. Інформаційний дисплей на приладовій панелі нагадує водієві про необхідність зарядки акумулятора через станцію Wallbox або розетку. Заправки бензином при цьому не потрібно, так як гібридна модель MINI, що здатна заряджатися від розетки, витратила зовсім невеликий відсоток палива - ще один новий показник ефективного мінімалізму.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.