Тест-драйвыMitsubishi L200 Shogun: Темний лицар

Mitsubishi L200 Shogun: Темний лицар

8:10, сентября 12, 2018

Мені довелося поїздити різними версіями нинішнього Mitsubishi L200. Від простецької з незабарвленими бамперами до лощених топів з автоматом та кліматом. Але осторонь усіх стоїть генерал, командир, воєначальник, Shogun. Ця спеціальна версія L200, як темний лицар...

Ринок пікапів у нашій країні відверто не великий. А щодо продажу цих авто в чисто утилітарних цілях, то тут мабуть надія тільки на агро сектор. Але порятунок приходить звідки не... Та чого там. Чекали. Причому не просто чекали, а робили для цього чимало зусиль.

mitsubishi-l200-shogun-dwadzat-odin.jpg

mitsubishi-l200-shogun-dva.jpg

mitsubishi-l200-shogun-tri.jpg

У гамі моделей Mitsubishi, здавалося б, вибір кросоверів та позашляховиків – на заздрість багатьом конкурентам. Так, принципово нові моделі з'являються не так часто, як хотілося б. Так, місцями машини грубуваті, десь крізь новий дизайн ні-ні та проступить слід архаїчності, але довіряти машинам марки можна із заплющеними очима. Міцні, як після курсу спеціалізованої підготовки. А деякі так і зовсім не просто випускники академії, а щонайменше командири. У японській мові командир – Shogun.

Версія Shogun це якийсь пакет додаткового обладнання, який перетворює L200. Він включає рейлінг на даху. Здавалося б, для пікапа вони навіщо? Але на практиці виявилося, що при перевезенні довгомірів вони дуже потрібні і допомагають закріпити вантаж, який по довжині цілком не поміщається в кузов. А колега висловив ідею, що на рейлінги зручно поставити невеликий бокс, який у місті виконуватиме роль багажника під замком. Адже наша версія авто без кунга, просто з брезентовим натяжним тентом. Це дозволяє возити негабаритні вантажі, які з кунгом просто не помістяться. Наприклад, перевезти холодильник у вертикальному положенні. Правді тент убереже поклажу від опадів, але не від любителів потягнути чуже.

mitsubishi-l200-shogun-chetyre.jpg

mitsubishi-l200-shogun-pyat.jpg

Зовнішності багато очок додають чорні розширювачі арок, і накладки навколо протитуманок, навколо фар головного світла та задніх ліхтарів і головне – чорні грати радіатора. Якщо говорити про те, як машина виглядає, то для мене це найкрасивіший варіант L200. Насамперед, критичне зниження кількості блиску та хрому в оформленні надає машині тієї мужності, яка з надлишком закладена у її характері. Виглядає машина дуже серйозно. Таке враження, що лебідки на ній немає з якоїсь дивної випадковості. А так би одразу в експедицію.

mitsubishi-l200-shogun-shest.jpg

mitsubishi-l200-shogun-sem.jpg

mitsubishi-l200-shogun-vosem.jpg

Інтер'єр та комфорт

Для всіх версій L200 притаманний рівень комфорту в салоні, раніше не характерний пікапам. Непогані матеріали оздоблення, гарна шумоізоляція та рівень оснащення. Хоча можна було б додати величини діапазону регулювання рульової колонки, але загалом посадка за кермом L200 зручна і дозволяє тривалий час їхати без утоми. Принаймні рік тому пробіг із Києва до Херсона дався без особливого відчуття важкої роботи. Дається взнаки і дуже підходяща для нашої країни схема підвіски. Не про якісь конструктивні хитрощі. Більше розмов про те, що машина оснащена шинами з високим профілем 245/70 R16. Та в такому профілі втрачається весь запас інтересу ремонтних ям на дорозі, стиків та рейкових трамвайних переїздів. Хоча не варто думати, що машина прямо пливе над дорогою. Мова про нескінченно великий запас міцності та енергоємності. Пробити цю підвіску до відбою можна мабуть лише ціною декількох зубів і пари хребців. Не забувайте, що це серйозний автомобіль, призначений для перевезення людей та вантажів. Так ось цих вантажів у багажник влізе чимало, адже вантажопідйомність L200 – 750 кг. Тому на порожній машині енергоємність підвіски все ж таки не така висока. В основному дорожня дрібниця докучає дрібними поштовхами на кузові, а головне – передається ударами на кермо. Але ось парадокс. На кермо таких «шумів» приходить однаково хоч ти їдь по бруківці Подільського спуску, хоч по кам'яному насипу в гранітному кар'єрі чи ріллі.

mitsubishi-l200-shogun-devyat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-desyat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-odinnatzat.jpg

Управління та динаміка

У технічному плані відмінностей версії Shogun від звичайної елки немає. Для версії Intense вона пропонується зі 154 сильним мотором, а Instyle в 181-сильному виконанні. Чесно сказати, після їзди на менш потужній версії, на машині в середній комплектації, я не дуже уявляю навіщо їй більше. Шкіряний салон? Можливо, він легше миється. Більше колісних дисків? Не потрібні, адже в L200 висота профілю колеса - штука важлива і зменшувати її немає сенсу.

Сам процес керування машиною простіше простого, особливо версії з АКП. На трасі цей пароплав довжиною понад 5 метрів йде дуже стабільно. Дякуємо стабілізуючому моменту 3-метрової колісної бази. Є чутливість до хвиль асфальту, але на стійкості це не позначається. А для тих, хто переживає, що задня ресорна підвіска в поєднанні з нерозрізним мостом на порожній машині на трасі можуть створювати складності нехай заспокояться. Система стабілізації ASC належить до списку базового обладнання L200.

mitsubishi-l200-shogun-dvenadzat.jpg

Дуже підкуповує м'яка робота турбодизеля. Враховуючи що це пікап, то від нього відразу чекаєш жорсткої роботи двигуна і простоватих рішень. Не тут то було. Mitsubishi L200 дасть фору багатьом сучасним SUV, які вже мало на що здатні поза асфальтовим покриттям. У цьому сенсі L200 – гаряча штучка. Наявність підключення повного приводу простим поворотом шайби на центральному тунелі дозволяє вибрати між заднім, повним приводом. Повним з блокуванням міжосьового дифа і нарешті все те ж, але зі зниженим поряд. Більше того, можна заблокувати ще й задній міжколісний диференціал. Так що, страшно подумати в який бруд треба забратися, щоб знадобився весь цей позашляховий скарб.

Ціна та витрати

Для щоденної їзди з сухого покриття машині досить просто заднього приводу. Це дозволяє заощаджувати. І в цьому сенсі машині є чим пишатися. Навіть за міської їзди L200 не вибивається з 8 л на 100 км шляху. Для машини довжиною понад п'ять метрів та вантажопідйомністю сім з половиною центнерів це приємно.

Пікап Mitsubishi L200 пропонується у трьох варіантах виконання. Всі вони звичайно рамники з дизельним подовжньо розташованим двигуном, повним приводом (у базової версії простіше - EasySelect, а в інших - просунутий Super Select, як у тестового автомобіля). Але є різниця між ними. І вона не лише в ціні. Адже базовий L200 коштує 881 000 грн., що дешевше порівняно з споконвічним супротивником Toyota Hi Lux (від 900 000 грн). Європейський Volkswagen Amarok від 1 035 987 грн. Це практично найдорожча версія коштує 10151000 (1034100 по акції). Причому вже в Shogun. До речі, це щонайменше Limited Edition. На всю Україну – лише 40 штук Mitsubishi L200 Shogun.

mitsubishi-l200-shogun-trinadzat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-cherytnadzat.jpg

Характеристики Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 Shogun 2.4
Довжина/Ширина/Висота, мм 5285/1815/1780
Колісна база, мм 3000
Вантажопідйомність, кг 750
Тип палива Дизельне
Об'єм двигуна, див. 2442
Потужність, кВт (к.с.)/про. хв. 113 (154)/3500
Крутний момент, Нм/про. мін. 380/1500-2500
Коробка передач, тип/ступенів Автоматична/5-ст.
Привід Повний із блокуванням зад. диф.
Витрата палива траса/місто/середнє, л/100 км 6,7/8,9/7,5
Реальна витрата під час тесту, л/100 км 7,8
Ціна Mitsubishi L200, від/тестовий 881 000/1 0151 000

mitsubishi-l200-shogun-patnadzat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-sestnadzat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-semnatzat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-vozemnadz.jpg

mitsubishi-l200-shogun-devztnadz.jpg

mitsubishi-l200-shogun-dvenadzat.jpg

mitsubishi-l200-shogun-dwadzat-odin.jpg

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.