НовостиMazda Motor Corporation 1920-2020 – століття боротьби з умовностями!

Mazda Motor Corporation 1920-2020 – століття боротьби з умовностями!

10:00, января 31, 2020

Сьогодні, 30 січня 2020 року, Mazda святкує своє сторіччя!

Сміливість ставити під сумнів загальноприйняті підходи і розробляти нові рішення в проектуванні та дизайні, які інші вважали нездійсненними – ось що вело команду Mazda з 1920 до сьогодення та веде далі.

Mazda стала першим японським автомобільним брендом, який виграв легендарні перегони на витривалість 24 години Ле-Ман у 1991 році; брендом, що запустив у серійне виробництво роторний двигун, що був встановлений на культовому Cosmo Sport 110S; виробником, що створив найпопулярніший двомісний родстер у світі – Mazda MX-5, що вже перетнув мільйонну відмітку продажів з моменту запуску моделі у 1989 року; брендом, що представив перший бензиновий двигун з запалюванням від стиснення Skyactiv-X.

Від продукції із коркового дерева до автомобілей

100 років назад компанія Mazda розпочинала свою історію як виробник продукції із коркового дерева у м. Хірошіма, поки у 1921 році промисловець Дзюдзиро Мацуда не очолив Toyo Cork Kogyo Co. Саме він спочатку перетворив компанію на виробника верстатів, а згодом на виробника автомобілів.

Першою моделлю була триколісна вантажівка - Mazda-Go, яка надійшла в продаж у 1931 році. Вона мала шалений успіх, але виробник не зупинявся на досягнутому і впроваджував нові розробки та технології, наприклад, інноваційну чотириступінчасту передачу в 1938 році, яка знизила витрату палива на 20%. І навіть після атомного бомбардування Хіросіми під час Другої світової війни виробництво вантажних автомобілів відновилося лише за кілька місяців.

Комерційні автомобілі були основними транспортними засобами після війни але Mazda продовжувала розвиватись і cтворила свій перший легковий автомобіль у 1960 році. Це був Mazda R360. Автомобіль став хітом в японському сегменті кей-карів, що проклав шлях для успішної лінійки автомобілів Mazda, яку ми бачимо сьогодні.

Досягнення неможливого

У 1961 році компанія підписала ліцензійну угоду з німецьким виробником автомобілів NSU на розробку та виробництво своїх нових компактних, легких роторних двигунів Венкеля. Згодом інженери в Японії реалізувати те, що багато хто вважав неможливим.

У 1967 році футуристична Mazda Cosmo Sport 110S стала першою у світі серійною моделлю з роторним двигуном. Це було початком неймовірної історії успіху, яка дозволила бренду презентувати численні моделі, включаючи Mazda RX-7 і продати майже два мільйони автомобілів з роторним двигуном. Mazda також довела свою технологічну досконалість на трасі, ставши першим японським брендом, який виграв виснажливі перегони 24 години Ле-Мана в 1991 році з роторним Mazda 787B - єдиним автомобілем переможцем, що мав не поршневий двигун.

Роторний двигун Mazda надихнув на розробку новаторської лінійки двигунів, трансмісій, платформ та кузовів автомобілів Mazda за технологією Skyactiv, що була оптимізована з метою максимальної ефективності та реалізації Jinba Ittai, зв’язку між автомобілем та водієм, для всіх моделей Mazda.

ДНК бренду– задоволення від керуванням автомобілем

У 1984 році компанія офіційно змінила назву на Mazda Motor Corporation, а у 1989 році вона продемонструвала, що задоволення від керування автомобілем - це головна мета Mazda. Результатом став запуск родстера під назвою Mazda MX-5 в той час, коли нові двомісні родстери майже не з’являлись. Сьогодні, через чотири покоління моделей, Mazda MX-5 й досі залишається найпопулярнішим родстером у світі, перетнувши мітку в 500 000 проданих одиниць ще у 2016 році.

Саме задоволення від керування – це та cпільна риса, яка сьогодні прослідковується у всього модельного ряду автомобілів Mazda і вона збережеться і в наступні 100 років, так як автомобільна промисловість продовжує зазнавати значних змін та розвиватись.

Наступні 100 років

Сьогодні корпорація Mazda має модельний ряд автомобілів, розроблений на основі фірмового дизайну Kodo - Soul of Motion, що був відзначений нагородами по всьому світу, і Mazda продовжує кидати виклик стандартним підходам з випуском свого першого електромобіля, Mazda MX-30.

Модель майбутнього, яка також віддає шану минулому Mazda, з інтер’єром оздобленим елементами екологічно чистого коркового дерева, повертає нас до витоків - компанії Toyo Cork Kogyo.

«В наступні 100 років ми будемо продовжувати створювати унікальні продукти, технології та досвід, які так подобаються нашим клієнтам», - зазначив Президент та виконавчий директор Акіра Марумото.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.