НовостиМаксим Шкіль: «для топової версії SQ8 дизельний двигун - найкращий варіант!»

Максим Шкіль: «для топової версії SQ8 дизельний двигун - найкращий варіант!»

7:49, августа 5, 2019

На початку липня Audi представила топ-версію моделі Q8 - новачок отримав індекс SQ8 TDI, який красномовно свідчить: «кільця» і не думають ставити хрест на дизельних двигунах.

Нагадаю дізельгейт, який зародився в концерні Volkswagen,став причиною справжнього вододілу в автомобільному світі - тепер період до вересня 2015 року, і після, коли сучасні дизельні двигуни, незважаючи на всі свої наочні переваги, виявилися в опалі.

Але те, що зараз відбувається на наших очах, можна назвати проявом закону збереження енергії діє до: 2015 дізельгейт зародився в концерні Volkswagen - і ось тепер силами Audi, яка є частиною концерну Volkswagen і по cумісництвом його найприбутковішим брендом, дизелям намагаються повернути ті позиції, на які вони абсолютно правомірно претендують.

Про те, що собою являє машина і чому лінійку Q8 очолила версія з дизельним двигуном, ми поспілкувалися Максимом Школам, засновником Ауді Центр Одеса Південь. До складу цього офіційного представника марки входить Audi Terminal - перший в Україні дилерський центр, виконаний в концепції Audi Sport.

sq8-diz1.jpg

- Максим Вікторович, моє перше запитання стосується позначки TDI в назві нового топового крос-купе від Audi. Як Ви ставитеся до появи дизельного двигуна в моторному відсіку однієї з флагманських моделей марки, яку представляє в Україні Ваше підприємство?

- Моє ставлення абсолютно чітке: мова йде про швидкісну модель люкс-сектора, яка надає можливість пересування не тільки шляхами, але і поза асфальтом. Тому, найпотужніший дизельний двигун, серед пропонованих покупцям в Європі, цілком доречний - це 4-літровий бі-турбонаддув V8 з віддачею 435 кінських сил і 900 Нм крутного моменту.

sq8-diz2.jpg

- Тобто, Ви не бачите в рішенні Audi встановлювати на SQ8 дизель нічого дивного. Ок. Але ми говоримо про топове крос-купе - і сьогодні, з огляду на репутацію дизельних двигунів в світі, такий крок виглядає чи не провокаційним ...

- Знову ж таки, тут все цілком зрозуміло. Audi SQ8 має стартову динаміку на рівні 4.8 секунди, тому немає ніяких сумнівів щодо того, чи має це авто право перебувати серед топ-моделей, Пропоную своїм покупцям Audi. Додайте до цього зовнішність, яка і в «звичайного» Q8 випромінює енергію - а в SQ8 TDI має підкреслену атлетичність ... Нарешті, не варто забувати, що саме дизельні Audi п'ять разів перемагали в найпрестижнішому в світі марафоні на витривалість "24 години ле-ман »- тобто, дизельні двигуни цілком довели, що можуть використовуватися в автоспорті світового рівня. Причому, кажучи про SQ8, ми повинні пам'ятати, що мова йде про гібрид - хоча і м'який, з стартер-генератором. А дизель-електричні Audi перемагали в Ле-Мане ще тричі. Тобто, в загальному маємо вісім перемог ... На мою думку, немає нічого дивного в тому, що багаторічні напрацювання не поспішають «списати» - тільки для того, щоб відповідати кон'юнктурі сьогодення. Зрештою, запитайте у покупців: вони дійних хочуть відмовитися від сучасних дизельних двигунів?

sq8-diz3.jpg

- Щодо схеми «м'який гібрид», по якій побудовано SQ8 TDI. Оскільки цей термін тільки входить в повсякденне життя світового автопрому, можна трошки детальніше: про що йде мова? Це певна комплектація, або щось з переліку опцій ...

- Технічно SQ8 майже повторює SQ7: 4-літровий бі-турбовий дизель з додатковим електрокомпрессором, 8-ступінчаста автоматична коробка, постійний повний привід quattro з розподільним диференціалом Torsen, що передає 40% крутного моменту на передні колеса і 60% на задні, пневмопідвіска. Але силовий агрегат доповнений ремінним стартер-генератором потужністю 11 к.с., який забезпечує роботу системи start-stop і дає можливість протягом 40 секунд не користовуватися двигуном на швидкостях від 50 до 150 км / ч. За рахунок цього доповнення, яке дозволило вписатися в вимоги EU-6 DG, авто і отримало визначення «м'якого гібрида». У такому вигляді випускати все Audi SQ8 TDI.

sq8-diz4.jpg

- Ви згадали про показник стартовою динаміки 4.8 секунди. Це рівень спорт-карів, однак зовні авто майже не відрізняється від «звичайної» Q8, найпотужніша версія якої має 3-літровий бензиновий двигун потужністю «всього» 340 к.с., яка відчутно повільніше ...

- Так, 340-сильна Q8 (яка дебютувала в Україні восени 2018) прискорюється з місця до 100 км / год на секунду повільніше (по 5.9 с). Але з огляду на її зовнішність, я не вважаю, що топова модифікація повинна відчутно відрізнятися від «звичайної» Q8. Це взагалі не властиво Audi - яскраво відокремлювати свої потужні і швидкі авто. Є певний набір зовнішніх деталей, які дозволяють миттєво відрізняти ті ж S-версії, і в SQ8 TDI вони всі присутні: корпуси дзеркал з полірованого металу, колеса зі своїм власним зовнішнім виглядом збільшеного діаметру (для SQ8 можна 22-дюймові диски; стандартно 21 дюймові колеса), випускна система з подвійними круглими патрубками ... тобто, той, хто розбирається в техніці, відразу побачить відмінності. А в усьому іншому клієнти дуже задоволені зовнішнім виглядом Q8.

- А чого варто очікувати в салоні SQ8?

- Тут та сама історія, що у випадку з зовнішністю: зміни мінімальні, але відчутні. Перш за все, це чорний колір, який став фірмовим для інтер'єрів S-серії від Audi. А знайомий по «звичайній» Q8 інтер'єр Audi Virtual Cockpit з двома сенсорними екранами на центральній консолі має S-режим панелі приладів (з тахометром в центрі). Передні крісла з інтегрованим підголівниках, два варіанти керма - класичне з трьома спицями і з плоскою нижньою частиною, композит в обробці ... Тобто, це не перебільшення: як і у випадку з інтер'єром, тут вистачає кількох деталей, щоб зробити його особливим, саме таким, як потрібно Q8 в S-виконанні.

sq8-diz5.jpg

sq8-diz6.jpg

- Тобто, ми маємо кілька стильних деталей в зовнішності, ще кілька деталей в салоні і стартову динаміку на рівні 4.8 секунди. А ще пасовий стартер-генератор і можливість замовити 22-дюймові диски. І звичайно, шильдик SQ8. Це те, за що покупці будуть платити гроші?

- Покупці будуть платити гроші насамперед платформу MLB Evo. Це та сама платформа, на якій побудовані, наприклад, Bentley Bentayga та Lamborghini Urus. Що це означає для покупця, для якого важливо мати повноцінне крос-купе? Про пневмопідвіску можна навіть не згадувати - вона в подібної техніки вже давно входить в стандартну комлпектацію. Як, до речі, у випадку з SQ8, і електромеханічні активні поперечні стабілізатори і карбон-керамічні гальма. А ось серед опцій можна вибрати 22-дюймові колеса. І доповнити їх спортивною підвіскою, яка поставляється разом з активним диференціалом - він змінює подачу тяги на колеса в поворотах відповідно до навантаження на зовнішнє / внутрішнє колесо. А можна повнокероване шасі з кутом повороту задніх коліс до 5 градусів - причому, таке шасі може поставлятися або окремо, або як частина спортивної підвіски з активним диференціалом. Ось за що покупці будуть платити гроші. На додаток до деталей в зовнішності і інтер'єрі.

sq8-diz7.jpg

- Я спробував згадати, кого можна позначити як прямого конкурента SQ8 TDI. І виходить цікава картина: Mercedes не пропонує нічого подібного, в GLE дизельні модифікації «закінчуються» на 3-літровий 330-сильної модифікації 400d. Porsche взагалі відмовилася від дизельних двигунів. Тому, єдиний суперник - це BMW X6 M50d ...

- Саме так. 3 літри, квадро-турбонагнітач ... Але всього 400 кінських сил, 760 Нм крутного моменту і паспортні 5.2 с до 100 км / ч. Насправді, дуже непогані результати, але навіть по цифрам SQ8 виграє. Тобто, мова йде про потужний і з найкращою динамікою авто в своєму сегменті. Це, до речі, теж одна з причин, чому люди будуть купувати SQ8 TDI: як для своїх показників, при помірних витратах пального наш клієнт отримує швидке, комфортне авто з відмінною керованістю. Швидше в своєму класі. На якому можна з'їхати з асфальту, не ризикуючи пошкодити машину. Про зовнішність нічого говорити не буду - це справа особистого смаку. Але впевнений, що подібну сукупність властивостей здатне надати далеко не кожне авто навіть класом вище - при тому, що цінник SQ8 демократичним ніяк не назвеш.

- До речі, а вже відомо, коли нова SQ8 TDI приїде в Україну і яка буде її вартість? У Німеччині продажі починаються в кінці літа ...

- Пріоритет в продажах цілком логічно віддано самим ринкам. Тому нам доведеться почекати: SQ8 з'явиться в Україні тільки в першому кварталі наступного, 2020 року. Втім, є і хороша новина: на відміну від тієї ж Німеччини, де ціни на SQ8 починаються зі 102 900 євро. Нам в цьому сенсі пощастило більше: вартість базової комплектації орієнтовно буде дорівнювати 90 000 євро.

- Що ж, чекаємо появи SQ8 TDI в Україні. Дякую Вам за перше, поки заочне знайомство з ним. До зустрічі!

sq8-diz8.jpg

Технічні характеристики Audi SQ8 TDI 2020MY

Габарити:

довжина - 5006 мм

ширина - 1995/2190 мм (без урахування дзеркал / с дзеркалами)

висота - +1624 мм (1630 мм з багажними рейлінгами)

колісна база - 2996 мм

обсяг багажного відсіку (5-місцева конфігурація салону) - 605 л

ємність паливного бака: 85 літрів

ємність бака AdBlue: 24 літри

споряджена маса - 2440 кг (EU)

двигун:

дизельний, V-подібний, 8-циліндровий, з двома турбокомпресорами послідовної дії, допоміжним електричним турбокомпресором, безпосереднім уприскуванням палива і ремінним стартер-генератором; робочий обсяг 3956 cм3

максимальна потужність - 435 к.с. (320 кВт) в діапазоні 3750-4750 об / хв

піковий крутний момент - 900 Нм в діапазоні 1350-3250 об / хв

витрати палива (WLTP, за даними виробника):

- 8.6 л / 100 км (міський цикл руху)

- 7.3 л / 100 км (шосейний цикл руху)

Трансмісія:

8-ступінчаста, автоматична, з можливістю ручного перемикання передач; постійний повний привід quattro з міжосьовим диференціалом Torsen, розподіл крутного моменту в звичайних умовах 40/60% (передня / задня вісь відповідно)

динаміка:

0-100 км / год за 4.8 с

максимальна швидкість: 250 км / год (обмежена електронікою)

предпублікаціонная підготовка Юрій Бугайов

фото - Audi AG і Максима Шкіля

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.