НовостиИдеи, которые изменят жизнь водителей в городах

Идеи, которые изменят жизнь водителей в городах

13:54, октября 4, 2018

Починаючи з автомобілів, які розмовляють один з одним і закінчуючи дорогами, що заряджають ваш електромобіль на ходу, досвід водіння по місту очікує на значні оновлення 21 століття.

Вже в найближчому майбутньому новітні технології змінять принципи водіння авто в містах.

Розмовляючі авто. Ми не маємо на увазі Siri у вашому Subaru. Ми говоримо про транспортні засоби зв'язку, відомі як V2V (“vehicle to vehicle” або “від авто до авто”). Міністерство транспорту США нещодавно запропонувало правила, які стандартизуватимуть як один автомобіль зможе поговорити з іншим про місцезнаходження, напрям та швидкість, попереджаючи водіїв (і, зрештою, автономні автомобілі) про можливі небезпеки. У місті, де найчастіше трапляються нещасні випадки на перехрестях, самі автомобілі вирішуватимуть, чи є у вас достатньо часу, щоб повернути направо на червоне, а також чия черга їхати на перехресті, в той час як водії матимуть змогу не відволікатися від листання стрічки в соціальних медіа.

Автомобілі розмовлятимуть зі світлофорами. Інша половина транспортної мережі зв'язку - це зв'язок V2I або зв'язок від транспортного засобу до інфраструктури. Пожежні машини використовують різноманітні технології для зміни червоного та зеленого кольорів направляючись до місць надзвичайних ситуацій, однак V2I буде працювати більше в сукупності, прислухаючись до даних про транспортні засоби, щоб зробити потік автомобільного руху міста більш ефективним. Інтелектуальна інфраструктура зможе утримувати зелений сигнал трохи довше, якщо трафік машин зменшується, змінювати обмеження швидкості або регулювати дорожній рух, щоб розбити пробки, і навіть перенаправити потік автомобілів у разі нещасних випадків та уповільнення руху. Коли з'являться автономні транспортні засоби, не лише автомобілі будуть оцінювати ситуації та приймати рішення - ціле місто буде розумною машиною.

1.jpg

Паливна дискримінація. Дизельні двигуни мають високий крутний момент, вони довготривалі і економічно ефективні - але незабаром їх хіба що можна буде тримати на фермі, і вони ніколи не побачать Париж. Столиця Франції разом з Мехіко, Мадридом та Афінами планують заборонити дизельні транспортні засоби в основних районах міста, щоб зменшити забруднення атмосфери до 2025 року, і міста в усьому світі, імовірно, будуть слідувати за ними. Осло та Берген - два найбільших міста Норвегії – пішли ще далі і планують встановити зони з нульовою емісією до того ж року, відокремивши ділянки в місті, де бензинові двигуни так само будуть заборонені. Всього  пару років тому, Тесла була доступною лише для найбагатших і найуспішніших людей (Стів Возняк, Морган Фріман, Ренді Лью). На щастя, компанія намагається зробити свої авто більш доступними для пересічних громадян і побачити Теслу на вулицях великих міст зараз не є чимось абсолютно незвичайним. До того ж, все більше і більше автовиробників пропонують нові, електричні моделі. Тому, хоча проблема пересування містом та боротьба з припаркованими вздовж вулиці авто сервісів доставки так само буде присутня, зовсім скоро вони можливо стануть  меншими, чистішими та набагато тихішими.

2.jpg

Зарядка під час водіння. Якщо всі, хто їздитиме по місту, водитимуть електричні автомобілі, то слід припустити, що якщо раніше ми мали паркувальні лічильники (а також квіткові клумби та тротуари), в майбутньому нам знадобляться станції для зарядки електромобілів. Фактично, якщо розумно підійти до планування інфраструктури, заряджати автомобілі можна буде, коли ми зупинятимемося під час червоного сигналу світлофора або просто сидітимемо на стоянці. Ідея заряджання на відстані може здаватися ефемерною , але протягом вже близько десяти років вчені передають енергію через прогалини до 2 метрів з ефективністю майже у 100 відсотків. Це називається магнітним резонансним з'єднанням, і воно може використовувати силові котушки на проїжджій частині, щоб створити вібрацію в парних катушках у машині, які потім перетворять цю вібрацію в електрику, щоб зарядити батареї. Міські транспортні системи по всьому світу вже випробовують автобуси, що заряджаються – без з’єднання - чекаючи на автобусних зупинках. Така технологія повинна бути легко вбудована в будь-який простір нової парковки та в асфальт на перехрестях. На питання про те, як кожен окремий водій зможе заплатити за таку підзарядку, скоріше за все, зможе відповісти який-небудь підприємливий стартапер.

Їхати до міста і не заїжджати в нього. Економіка великих міст залежить від Парк-н-Райд (або місцевого еквіваленту), коли приміська робоча сила їде на залізничну станцію на машині, де пересідає на потяг. Незважаючи на те, що така система ідеально підходить для роботи, вона не завжди ефективна для коротких поїздок або не пікових годин, коли частота потягів не така висока. Тому деякі міста переробляють цю ідею, і скромна автостоянка починає відігравати набагато важливіше значення. Справді розумні міста дозволятимуть водіям під’їхати до певного центрального місця, де вони могли б пересісти на автобус чи мікроавтобус (за вимогою та за допомогою мобільних додатків), які довезуть їх до трамвайної зупинки або станції велосипедів.

Популярні марки і моделі
VW

PassatGolfJettaGolfTouaregTiguanTouran

Ford

FiestaEdgeKugaFocusFocusFusionEscape

BMW

X1X3X53 series

Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki

VitaraSx4

Kia

SportageSorentoNiro

Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault

DusterCapturMeganeSanderoLogan

Peugeot

2083083008

Skoda

RapidOctaviaKodiaqKaroq

Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.