Описание Renault Megane 1.4 TCe MT (130 л.с.) 2010 от владельца
Шикарна машина для поїздок на великі відстані. Скажу, що вона підходить саме для далеких поїздок, а не по місту в заторах на що орієнтувався з самого початку і для чого бралася. Ось для прикладу, при поїздці з Троєщини на Сирець із затором на початку Троєщини та затором і підйомом на Теліги витрачається в середньому 11,5 л/100км. В той час як з Києва в Хмельницьку обл., а це 350 км де 60% по Житомирській трасі розхід складає 6-6,5 л/100км. Тому, її раджу тим у кого на шляху практично немає щоденних заторів.
Машина була пригнана із Швеції. Куплена в 2019 р. Відразу був замінений ланцюг ГРМ (який потрібно замінювати в будь якому випадку, якщо купується вживана машина через його розтяг), ремінь генератора, встановлені нові свічки, нові задні амортизатори, встановлений металевий захист двигуна фірми Титан, на пороги наклеєні наклейки зі скловолокна, увесь пластик і ущільнювачі в салоні були натерті силіконом для збільшення терміну експлуатації. З часом замінені всі склоочисники, лампи фар, на вікна встановлені дефлектори. Заповнений кондиціонер і справна пічка.
Все працює добре. Електроніка ніколи не підводила. Кузов ніколи не фарбувався. З нюансів по машині це те, що помітив як потрапляв в сильні затори, то після кількох таких заторів доводилося доливати 100 мл антифризу. При цьому на холодному двигуні немає ніякого диму і чисте мастило в двигуні. Дуже і дуже повільно почало протікати мастило через прокладку десь в районі щеплення. На СТО сказали щоб зняти, замінити і поставити назад в районі 3500-5000 грн. Ще, одного разу вночі розбили скло з правої сторони переднього пасажирського сидіння. Решта скла по машині рідні. Також немає 1 кришки омивача фар на бампері. Заклеїв плівкою. Є невеличка вм’ятинка і потертість на водійських дверях. Можу скинути відео з детальним оглядом машини, щоб розуміли чи варто їхати оглядати. Враховуючи всі нюанси ціна адекватна.
Причина продажі у тому, що виникла потреба у авто з великим об’ємом багажника на кшталт буса.