Описание LONCIN SM1 SEVEN LX250GY - 6 2016 от владельца
На всі питання дам відповідь в повідомлення або за телефоном 0686186407
двигун:
RE250 - 1-циліндр, 4-х тактний з баланс-валом, OHC
охолодження:
масляне
Робочий об'єм:
250 см3
Система подачі палива:
карбюратор
Максимальна потужність:
18 к.с. / 8500 об / хв
Обсяг паливного бака:
12 л
КПП:
6-ступінчаста, механічна
Тип зчеплення:
багатодискове, в масляній ванні
Система запалювання:
CDI
Система пуску:
електростартер
рама:
діагональна, трубчаста, сталева
Гальмо передній:
дисковий
Гальмо задній:
дисковий
Передня підвіска:
вилка перевернутого типу
Задня підвіска:
моно амортизатор з регулюванням преднатяга пружини
Колесо переднє:
110 / 70-17
Колесо заднє:
130 / 70-17
Колісна база:
1370 мм
довжина:
2030 мм
Ширина:
825 мм
Висота:
1160 мм
Висота по сидінню:
840 мм
Дорожній просвіт:
240 мм
На Loncin LX250GY-6 встановлено вже знайомий і відмінно себе показав у експлуатації одноциліндровий чотирьохклапанний двигун RE250, який був використаний у виробництві спортивного «брата» цієї моделі - Loncin GP250. Двигун на даній моделі з масляним охолодженням, що благотворно впливає на його роботу за рахунок того, що масло надходить до парам тертя (найчутливішим для перегріву частинах) вже охолодженим. мотор RE250 показує відмінні тягово-швидкісні характеристики. Його потужність становить 18 к.с. при 8500 об. / хв. Трансмісія шестиступінчаста.
При проходженні важких ділянок шляху на бездоріжжі в повній мірі себе покаже добре опрацьована система підвіски. спереду Loncin SM1 комплектується виделкою перевернутого типу, а ззаду - регульованим по преднатягом пружини моноамортизатором. Гальмівна система дискова як спереду, так і ззаду.
В цілому можна сказати, що Loncin LX250GY-6 добротний ендуро, який з легкістю виконає всі поставлені перед ним завдання і порадує своїми характеристиками і досвідченого райдера, і новачка.