Сервіс NISSAN "Метка"

Сервіс NISSAN "Метка"

ВУЛ. 30 РОКІВ ПЕРЕМОГИ, 7/2 ЧЕРКАСИ 18029
Пн - Сб	8.30 - 17.30
Сайт компании

Дилери Nissan використовують оригінальні запасні частини Nissan при регламентному обслуговуванні та ремонті вашого автомобіля. Дилери Nissan оснащені всім необхідним для проведення обслуговування і ремонту вашого автомобіля в разі його поломки або дорожньо-транспортної пригоди. У Nissan використовуються новітні технології і ми готові прийти на допомогу в будь-якій ситуації.

ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:

  • комплексна діагностика двигунів
  • ультразвукова чистка інжекторів
  • поточний ремонт агрегатів, вузлів і систем автомобіля
  • діагностика, технічне обслуговування і ремонт ходової частини автомобіля Suzuki з використанням спеціального інструменту і діагностичного устаткування, рекомендується заводом-виробником
  • проточка гальмівних дисків на автомобілі спеціальним технологічним обладнанням
  • шиномонтаж і балансування коліс
  • регулювання кутів установки коліс на комп'ютерному стенді з застосуванням постійно оновлюваною базою даних заводу виробника
  • діагностика і заправка автомобільних кондиціонерів
  • коригування геометрії світла фар
  • встановлення додаткового обладнання (тонування, CD, DVD, монтаж електронної і механічної охоронної системи, навігації, шумоізоляції салону, комплектів гучного зв'язку, паркувальних систем та ін)
  • мийка автомобілів, вузлів і агрегатів, хімчистка салону, нанесення захисного шару на лакофарбове покриття автомобіля
  • оригінальні запасні частини від виробника в широкому асортименті зі складу
  • прийом замовлень на поставку оригінальних запасних частин.

Популярные марки и модели

Kia
Kia

SportageSorentoNiro

BMW
BMW

X1X3X5

Mazda
Mazda

6CX-9CX-5

Suzuki
Suzuki

VitaraVitara SSX4

Ford
Ford

FiestaEdgeKuga

Mitsubishi
Mitsubishi

ASXOutlanderPajero Sport

Renault
Renault

DusterCapturMegane

Peugeot
Peugeot

2083083008

Skoda
Skoda

SpacebackRapidOctavia

VW
VW

PassatTiguanTouareg

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz

SGLACLA

Toyota
Toyota

CorollaCamryRAV 4

.
.
.
.
.